Mad_Max Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Hei der. Jeg har kjøpt meg et Logitech Momo Racing force. Men jeg er ikke helt sikker på om det viker sikkelig. Hvis jeg tar og setter alt på standard og starter et bilspill f.k.s World Racing eller NFSU så klikker rattet helt. Det bare hakker fra den ene siden til den andre. Den er da med andre ord helt ubrukelig. Da må jeg gå inn og justere ned samlet effektstyrke ned til ca 70 %. Og så må jeg ta og gå inn på Logitech profiler og lage en profil til spillet der. Så må jeg gå inn på akseegenskaper justere dødsonen til ca 10 %. Når jeg da tar og starter spillet fra Logitech profiler så viker det. Må dere gjøre det samme? Kan dette være rett`? Jeg bruker de nyeste driverne til rattet også. Når jeg har gjort dette så er liksom en del av FF borte. Bruker dere og sette på en funksjon som heter. Aktiver sentreringsfjær i spill med motstandsfjæring. Denne funksjon bruker jeg og skru på syntes at rattet viker best med den på. Ps har også prøvd Toca rallisport challenge akkurat det samme på alle spill. Hvordan bruker du og sette opp ditt ratt når du spiller bilspill. Jeg hadde engang Logitech Momo Force men det var ødelagt da jeg fikk det. Håper vikelig ikke at dette rattet også er ødelagt. TAKKER FOR ALLE TIPS Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Rart.. Jeg installerte drivere, det var vel det hele. Fint sjelden jeg bruker Logitech Profiler, kan nesten ikke huske sist. Er vel bare når jeg skal endre på om det skal brukes kombinerte akser eller ikke.. "Sentreringsfjær" pleier jeg å ha aktivert, ja. Det har jo bare med at rattet blir dratt til bake til sentrum å gjøre. Det er helt feil at du skal måtte spille med FF på bare 70% og en dødsone på hele 10%, det må ødelegge mye av moroa.. Hva mener du med "hakker fra den ene siden til den andre" egentlig? Hadde vurdert å kontakte butikken jeg kjøpte det i om jeg var deg, høres ikke bra ut.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Har aldri opplevd noke sånt med rattet mitt.. Lenke til kommentar
Marvel Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Har nettopp kjøpt meg momo ratt. Plugget i rattet, innstallerte drivere, så var det tut og kjør. Lenke til kommentar
Mad_Max Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Det er FF som gjør at rattet går fra venstre til høyre hele tiden.. vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det..blir sikkert det samme hvis man krasjer. rattet går fra den ene siden til den andre. også en ting til menyene blir jo også helt gal. rattet overtar jo der. slik at man ikke kan velge med piltastene.derfor må jeg stille opp dødsonen. trur nok kansje at jeg må kontakte mpx.no og sende det inn dette høres ikke bra ut Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Høres ut som du bør sende det inn, ja. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg hadde også dette problemet med mitt logitec, uninstallerte driveren og kjørte på de som XP hadde jeg. Nå funker ratte som en drøm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå