bass_to_the_maxx Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 hvordan klokke et skjermkort? har aldri vært borti det. har et gf2ProTi Deluxe. er det noe bra å klokke på? takker for alle svar! Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 http://www.overklokking.no/skjermkort/ocgu...uide/index.html <-- les og lær :smile: Virka nesten på grensa til latskap det der :wink: Det er vel ram som lønner seg mest å overklokke på det kortet du har, og du sier ikke hvilket merke det er. Dette har en del å si fordi de forskjellige produsentene bruker minne som takler veldig forskjellig overklokking. Personlig synes jeg MSI er veldig flinke med minne på skjermkort, mens dagens creative kort er i den andre enden :sad: Lenke til kommentar
bass_to_the_maxx Skrevet 27. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2002 jeg har et asus kort Lenke til kommentar
SnipeAlot Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Jeg har et Asus kort jeg også, og det har vært greit å overklokke.. Kjører det stabilt på 237/520 akkurat nå(Det er et GF3 ti200 kort med std. på 175/400) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå