Gå til innhold

Søke ny jobb, feil fagbrev?

norges

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg jobber hos ett lite firma som leverer Internett. Jeg har fagrev som IKT-servicemedarbeider.
Dette er ett lite firma, så her deler alle på arbeidsoppgavene. Noe som gjøre at jeg driver med kundebehandling, montering (antenne, fiber,) klatring i mast, har også en del svakstrøm (batteri, solcelle++).

Grunnen for at jeg startet denne tråden er at jeg nå kunne tenkt meg noe annet å jobbe med. Derfor hadde det vert fint med noen tips til hva jeg kan gjøre videre.
Har tenkt litt på prossessoperatør, men er litt usikker på hva jeg må gjøre videre for å i hele få mulighet til å komme på intervju (kurs)? Skole kan bli litt vanskelig pga. barn, lån osv.

Er vel ikke rett tid å søke på ny jobb no, men arbeidsmarkedet tar vel seg opp igjen en gang:)

Komme gjerne med tips til andre stillinger som kunne vert noe for meg.

Takker på forhånd.

Sverre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar:)

Så du trengte ikke noe skole/kurs for å få jobb som prosess operatør? Du fikk den opplæringen du trengte når du begynte i jobben?

Litt variasjon kan være greit, men det trenger ikke å være så mye som det er nå.

Lenke til kommentar

Nei, ingenting. Hadde ikke et kurs når jeg jobbet der. Fikk opplæring mens jeg jobbet. Er en helt ok jobb altså men syns sånne jobber har for lite variasjon etter min smak :)

Er vel uansett ikke rette tiden å søke på en sånn jobb no. Men etter det eg har lest og hørt fra andre, så høres det ut som en grei jobb. Har du evt. noen tips til bedrifter/stillinger jeg kan søke på? Med tanke på fagbrevet mitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...