Theo343 Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 (endret) Det sier seg jo selv når spill i dag blir laget for konsoll og portet til PC. PC Port blir med veldig få unntak alltid rushet til markedet. Se frem til mye mer av dette Endret 7. oktober 2016 av Theo343 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 OPPDATERING FOR DE SOM IKKJE FØLGER MED: UPDATE [10/6 / 6PM PT]: We currently have a patch running here at the studio that includes 30, 60, and unlimited frames-per-second options in the video menu, among other improvements for the PC version of Mafia III. We’re verifying the patch now to ensure everything is working as expected. If everything goes well, we expect the update to go live this weekend. We will be keeping the PC community up-to-date on the status of the patch throughout the weekend and thank you for all the feedback! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 (endret) Kikket litt på Twitch i går og må si at grafikken så ut som en forvirrende blanding av Mafia 2 standard og litt "next gen" consolifisering med denne nye stylistiske tilnærmingen de har på denne generasjonen. I tillegg var det veldig blurry/fuzzy. Eneste som skilte seg ut var vel jakka til protagonisten som så ut som en skinnjakke som ble vokset og oljet inn hver time. Some time back... "Ok, guys... we dont have time to finish the gfx on the enviroment and some of the props so wrap it up. And from now on only prioritize to make the protagonist jacket look over the top. If the jacket looks unreal good maybe they wont notice the rest" Endret 7. oktober 2016 av Theo343 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Kjøpte dette akkurat og leste ikke denne historien før nå. Jeg var på vippen i forhold til hvilken versjon jeg skulle gå for, men er glad for at jeg landet på PS4. Men nå er det uansett ingen krise om man har kjøpt PC-versjonen. FPS vil bli fikset i en patch og denne typen spill burde uansett ikke spilles med mus og tastatur. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Er vel rimelig klart at dette er en konsoll prioritet lansering slik som ting ser ut nå. Er der dem store pengene er så det er jo forståelig. Men da burde dem like greit ha utsatt PC versjonen så slipper både spillere og utviklerne all den dritten her. Men dem har vel en utgiver som puster dem ned i nakken å skal ha spillet ut fortest mulig. Er det der de store pengene ligger? For noen spill er det jo det såklart, men generert er jo PC den største plattformen? AtW Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Typisk konsollport. Teksturene er visst ganske lavoppløste også. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Hvorfor i alledager velger de å gi spillet ut med låst FPS til PC? https://www.youtube.com/watch?v=vHyG9H_q0o0 er ikke noe annet enn det, påstår man noe annet så vet du at spillselskapet har klart å lure "noen". neida men det er bare sånn det er, det handler om penger, hadde de sagt at PC versjon er kun 30fps så hadde de bygget negativ bilde rundt spillet = dårligere salg. På en måte så har de handlet rett med tanke på business men jeg støtter ikke dette og kjøper ikke slike halvferdige spill. 1 Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Dette skjer ved omtrent hver eneste AAA-lansering nå, og likevel sitter endel og funderer på hvorfor ditt og hvorfor datt, og hvorfor utviklere/utgivere aldri lærer osv. Det er kanskje på tide å ta litt lærdom selv og slutte å forhåndsbestille spill eller kjøpe spill på slippdatoen. Litt is i magen må det gå an å ha. Vi ser jo at PC-utgaven blir nedprioritert hver eneste gang, og det kommer neppe til å endre seg med det første. Om noen gang. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Nå har man mulighet for å returnere spill på Steam og folk kommer i tillegg til å legge igjen dårlige anmeldelser, så jeg kan ikke tro at 2K har vært dumme nok til å spekulere på den måten. Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Fryktelig dumt av produsenten som nå nesten har en fps update som nesten er klar å i det hele tatt lansere det før den var på plass Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Er det der de store pengene ligger? For noen spill er det jo det såklart, men generert er jo PC den største plattformen? AtW Er ikke godt å si.. Hadde vært interessant om utviklere i større grad delte info rundt det. Er nok som du sier at på noen spill så er det tilfellet men langt ifra alt selvfølgelig. Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Så forbanna drittlei av denne 30 fps dritten. Hvorfor i all verden er det hele tatt en ting i 2016? Jeg har kjørt med 60+ fps på PC i over 20 år nå, så det er tydelig dette er nok en konsoll-port. Nok et eksempel på at PC-spill blir redusert til konsollkvalitet for at ikke konsoll-spillerne skal bli for misunnelige. Folk på Steam-forumet er forbannet og avbestiller som gale. Glad jeg aldri forhåndsbestiller noe som helst og dette spillet kommer jeg aldri til å kjøpe nå. Misunnelse? Bedrifter tenker penger og det er mye penger i konsollene. Det er de som styrer markedet. Mye penger i konsollene ja, dog betydelig mer i PC-spill. Stats fra 2015.. PC: $32 milliarder Konsoll: $25 milliarder Mobil: $25.1 milliarder Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Er det der de store pengene ligger? For noen spill er det jo det såklart, men generert er jo PC den største plattformen? AtW Er ikke godt å si.. Hadde vært interessant om utviklere i større grad delte info rundt det. Er nok som du sier at på noen spill så er det tilfellet men langt ifra alt selvfølgelig. Ja, mitt inntrykk er at "tradisjonelle trippel-A-spill" gjør det relativt sett best på konsoll (og således kanskje mafia?), mens PC har relativt sett større inntekter på MP-spill og en stor hale av indie-spill. Men som du er inne på, så holder dessverre de fleste aktørene kortene ganske tett til brystet. AtW Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Kjøpte dette akkurat og leste ikke denne historien før nå. Jeg var på vippen i forhold til hvilken versjon jeg skulle gå for, men er glad for at jeg landet på PS4. Men nå er det uansett ingen krise om man har kjøpt PC-versjonen. FPS vil bli fikset i en patch og denne typen spill burde uansett ikke spilles med mus og tastatur. Slike spill burde så absolutt spilles med mus og tastatur. Aim blir jo 50000000x ganger bedre en med en råtten kontroller. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Kjøpte dette akkurat og leste ikke denne historien før nå. Jeg var på vippen i forhold til hvilken versjon jeg skulle gå for, men er glad for at jeg landet på PS4. Men nå er det uansett ingen krise om man har kjøpt PC-versjonen. FPS vil bli fikset i en patch og denne typen spill burde uansett ikke spilles med mus og tastatur. Slike spill burde så absolutt spilles med mus og tastatur. Aim blir jo 50000000x ganger bedre en med en råtten kontroller.Skyter man så mye i dette spillet? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Syns det høres hetl grusomt ut med tastatur of mus i ett spill som dette. Bilkjøring og og skyting om hverandre passer greit med gamepad. Men evner man ikke å bruke en gamepad, så greit nok. Når spillet uansett er skreddersydd for konsoll så høres det ut som at en 360/One kontroll er en perfekt match i dette spillet. 1 Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Er nok endel skyting ja, er jo gta klone og ikke som originale mafia desverre. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Syns det høres hetl grusomt ut med tastatur of mus i ett spill som dette. Bilkjøring og og skyting om hverandre passer greit med gamepad. Men evner man ikke å bruke en gamepad, så greit nok. Når spillet uansett er skreddersydd for konsoll så høres det ut som at en 360/One kontroll er en perfekt match i dette spillet. Har ikke spilt det, men om det er som GTA, så er det i sum bedre med mus+tastatur i mine øyne, joypad er bedre når man kjører, men bare litt, og skytingen og navigeringen til fots mer enn veier opp. Har som regel begge deler koblet i, ender som regel med at jeg ikke gidder å til joypad når jeg kjører, men gjør det ofte når jeg flyr. AtW Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Personlig sliter jeg med å se forskjell på 30 og 60 fps. Jeg ser forskjell når jeg lener meg tilbake og studerer flyten. Men når jeg er oppslukt av spillet merker jeg ikke forskjell. Vet ikke om det er meg som har bra sanseapparat eller andre som har elendig sanseapparat, men jeg mener ett normalt menneske bør kunne merke markant forskjell mellom 30, 60 og 90 fps i spill som shooters. Etter det er det ganske diminishing returns. Men det er flere folk som for eks merker forskjell mellom 120hz og 144hz oppdateringfrekvens på skjermen. Selv trives jeg med 75hz+ og alt under blir flimrete. Menneske kan registrere lys som flasher bare i 1/2000 sek. Om dette kan overføres til 2000fps skal jeg ikke si sikkert, men 60fps er langt unna hva mennesker kan registrere som naturlig flyt. Når det er sagt, så er det først og fremst under mye bevegelse at man først legger merke til høyere hz på skjermen og fps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå