akelbo Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 En oppdatering som forbedrer spillets bildefrekvens og ytelse skal være på vei.PC-utgaven av Mafia III er låst til 30 bilder per sekund Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Eg stolte på magefølelsen og valgte å ikke forhåndsbestille. Det angrer eg ikke på. Kommer til å kjøpe spillet en gang. Bare ikke akkurat nå 7 Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 (endret) Samme her. Har nærmest sluttet helt å kjøpe spill på release. Det finnes så sinnsykt mange gode spill nå så det er ingen hast. Dette med bugs ved launch er jo nærmest blitt standard. Det jo egentlig ganske rart at utviklerne ikke skjønte av PC folket ikke kom til å reagere på å være låst til 30 FPS. Endret 7. oktober 2016 av Demonickon 2 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Så forbanna drittlei av denne 30 fps dritten. Hvorfor i all verden er det hele tatt en ting i 2016? Jeg har kjørt med 60+ fps på PC i over 20 år nå, så det er tydelig dette er nok en konsoll-port. Nok et eksempel på at PC-spill blir redusert til konsollkvalitet for at ikke konsoll-spillerne skal bli for misunnelige. Folk på Steam-forumet er forbannet og avbestiller som gale. Glad jeg aldri forhåndsbestiller noe som helst og dette spillet kommer jeg aldri til å kjøpe nå. 2 Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Tja, at spillet låser seg på 30fps til konsoll er heller ikkje nokon genistrek. Grunn nok til at spillet ikkje blir kjøpt den første månaden. Dernest ser det heller ikkje ut for at PC-versjonen er verdt å bry seg med slik det framstår no. Blir vurdert når det havner i billigkurven forusatt at spillet elles er verdt å bruke tid på. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Er skeptisk til PC-versjonen nå. Tydelig at spillet i hovedsak er utviklet til konsoll. Deretter ctrl+c og ctrl+v-portet over til PC. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 (endret) Helt utrolig at det er mulig å gi ut et PC-spill som er cappet til 30fps. Man får noen tanker om hva annet som kan være feil med spillet da. Endret 7. oktober 2016 av RRhoads 2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Så forbanna drittlei av denne 30 fps dritten. Hvorfor i all verden er det hele tatt en ting i 2016? Jeg har kjørt med 60+ fps på PC i over 20 år nå, så det er tydelig dette er nok en konsoll-port. Nok et eksempel på at PC-spill blir redusert til konsollkvalitet for at ikke konsoll-spillerne skal bli for misunnelige. Folk på Steam-forumet er forbannet og avbestiller som gale. Glad jeg aldri forhåndsbestiller noe som helst og dette spillet kommer jeg aldri til å kjøpe nå. Misunnelse? Bedrifter tenker penger og det er mye penger i konsollene. Det er de som styrer markedet. 2 Lenke til kommentar
stiffis Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Spillet er så dårlig at det må låses på 30FPS xD Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Personlig sliter jeg med å se forskjell på 30 og 60 fps. Jeg ser forskjell når jeg lener meg tilbake og studerer flyten. Men når jeg er oppslukt av spillet merker jeg ikke forskjell. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 (endret) Spillet er så dårlig at det må låses på 30FPS xD Sense....this makes none. Kjenner jo alarm bjellene går med en gang rundt PC-utgaven nå ja. Men hadde ikke planer om å kjøpe dette med det samme uansett, er for mye som skjer i spillmarkedet nå. Endret 7. oktober 2016 av Mala Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Eg stolte på magefølelsen og valgte å ikke forhåndsbestille. Det angrer eg ikke på. Kommer til å kjøpe spillet en gang. Bare ikke akkurat nå Enig. Satt i går å tenkte på å kjøpe spillet, men klarte å la være ettersom selvom preorder bonusene fristet noe så fristet det litt mer å få en endelig dom på spillet fra noen forsjellige sider før man investerer. Har fortsatt diverse titler som jeg enda ikke har brukt tid på enda i steam bibloteket som trenger litt kjærlighet. Er iallefall bra at dette blir patchet så fort som mulig og at det ikke blir værende 30fps. Det ville vært en katastrofe. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 (endret) Er vel rimelig klart at dette er en konsoll prioritet lansering slik som ting ser ut nå. Er der dem store pengene er så det er jo forståelig. Men da burde dem like greit ha utsatt PC versjonen så slipper både spillere og utviklerne all den dritten her. Men dem har vel en utgiver som puster dem ned i nakken å skal ha spillet ut fortest mulig. Endret 7. oktober 2016 av LarZen 1 Lenke til kommentar
Jackal Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Thou shalt not preorder! Pga idiot devs så havner spillet langt nede i handlelista. aka steam salg 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Hadde allerede ingen planer om å kjøpe dette. Og nå ser jeg at jeg valgte riktig. Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 (endret) Har spillt det på PC. Spillet fungerer stort sett greit det, men kan se det er en direkte port. Standard knappene er noe av det rareste jeg har vært borti (f.eks whisper har default knapp som "Delete" ..Nevekamp er Q og Left alt (wtf lissom), men skytingen er bra..stemmeskuespillet er helt fantastisk, historien er kul, settingen er bra.AI på pedestrians er DRIT dårlig, kan kjøre i 200 og bråstoppe foran dem..de står der som om de er mura fast i bakken. Byen virker litt "tom", lite aktivitet i gatene (var jo færre som kjørte på tidlig 70 tallet, men dog..sikkert fordi konsoller ikke takler mer trafikk)Teksturene varier fra bra til helt horrible, typisk konsoll teksturer hvorav alt som ikke er direkte relevant ser grøtete ut Jeg kjører GSYNC, ser ut til å fungere på tross av at det er cappa til 30 (gsync slutter normalt sett å fungere rundt 30 fps). Skytinga defaulter til AIM assist, ren port fra konsoll der altså, men kan skrus av Man kan skru av depth of field, vertical sync og også expandere field of view. Antialiasing er på plass, tekstur kvalitet osv er også på plass. Men alle settings har ikke noe nøyaktig tall på noe, er Low, medium, high. SLI ser ut til å være aktivert, men siden det er cappa på 30 fps..så gidder ikke skjermkorta kjøre på mer enn basis frekvens. 30 fps oppleves som spillbart, men ikke optimalt Endret 7. oktober 2016 av Eldrach 2 Lenke til kommentar
Thalboo Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Hvorfor i alledager velger de å gi spillet ut med låst FPS til PC? Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Personlig sliter jeg med å se forskjell på 30 og 60 fps. Jeg ser forskjell når jeg lener meg tilbake og studerer flyten. Men når jeg er oppslukt av spillet merker jeg ikke forskjell. Når jeg er oppslukt av spill vil 30 fps ta meg ganske fort ut av flyten. Ikke først og fremst fordi bildet er hakkete, men fordi kontrollen føles mindre responsiv. 1 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Jeg drømmer om en verden fri for konsoller, fordumming av spill, og QTEs. "May our framerates be high and our temperatures low" - PCMR Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 (endret) error 404 Endret 7. oktober 2016 av Nizzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå