Accenture Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Norsk strategidirektør advarer.ANNONSE: – Ikke bli det neste Nokia Lenke til kommentar
Nils Mathisen Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Pussig at strategidirektøren nevner Schibsted og finn.no som eksempel. Få uker siden falt nettopp Schibsted i verdi i milliardklassen grunnet at substituttet Facebook lanserer eget marked for kjøp og salg. Den store fisken Schibsted kan med ett spist av en enda større fisk. Anbefaler at strategidirektøren oppdaterer sitt eksempel. Antar imidlertid at det er ledetiden fra intervjuet ble gjort og til artikkelen ble publisert som er årsaken. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Om man skal være god på strategi, så må man jo kunne si noe treffsikkert om fremtiden,og ikke bare si "hvem som vant", så om en ukes forsinkelse gjør informasjonen feil, så er det kanskje ikke så mye verd? AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå