AnonymDiskusjon Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Hei! Jeg går på denne kuren for klamydia som er en uke. Nest siste dag på kuren skal jeg i bursdag, og har lyst å drikke. Er dette greit, eller vil det gjøre at hele kuren var bortkastet? På pakningen står det "Inntak alkohol KAN påvirke effekten" men hvis man ikke overdriver med alkhol, og det bare er én dag og én dag før siste dagen på kuren, så kan det vel ikke være så ille? Anonymous poster hash: 908d0...bb4 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Dette er ikke et seksualitets-relatert spørsmål, men du spør om helse. Informasjonen på pakningsvedlegget står der vel av en grunn. Det er opp til deg om du vil følge de rådene du får. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Moderatormelding Flyttet til Helse.Tilbakemeldinger på moderering tas via PM. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2016 Legen min sa at de ber de som går på en slik kur om å holde seg unna alkohol nettopp fordi det er større sjanse for at de ligger med andre uten dong og sprer sykdommen videre. Alkoholen har tydeligvis ingen virkning på kuren. Anonymous poster hash: f85cb...f16 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå