AnonymDiskusjon Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Kjæresten min har en tendens til å shutte ned noen ganger og bare forsvinne for noen dager og uker. Jeg blir litt oppgitt av dette, jeg vet liksom ikke hvor jeg har a. Nå har telefonen vært avslått i tre dager. Vi har det helt fint når vi er sammen, men jeg synes dette er rart. Mitt første forhold, jeg er 20, hun er 23. Er det tegn på at hun ikke er interessert? Anonymous poster hash: ff3fd...380 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2016 Altså... Har dere snakket om dette ? Anonymous poster hash: ce202...18d 5 Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Snakk med henne om det neste gang du får tak i henne. Ta det derfra Lenke til kommentar
guest_anon Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Du har lov til å være sur på henne, fordi du er bekymret for henne. Men du skal også vise forståelse dersom hun trenger å bare melde seg ut av verden i perioder... kan hende hun bare trenger det noen ganger og at det ikke nødvendigvis er noe imot deg,. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Sånne gummistrikk-folk kan være vanskelige å forholde seg til, men du får ikke gjort annet enn å prate med henne om det neste gang du har anledning og se om dere finner en løsning. Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Jeg tolker det dithen at dette har skjedd tidligere - hva var årsaken(e) de gangene, og spurte du om hun kanskje kunne gi et daglig livstegn neste gang? Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Hvis hun ikke ville være sammen med deg hadde hun sikkert sagt noe. For meg høres dette ut som klassiske symptomer på angst og depressjon. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2016 Gi henne tilbake med samme mynt! Trykk henne vekk hver gang hun ringer i en uke, så får hun se hvor artig det er Anonymous poster hash: b08b8...060 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2016 Hun har ikke sagt noe eller gitt noen grunn. Sier aldri unnskyld eller gir beskjed. Angst og depresjon? Og derfor må hun oppføre seg slik? Jeg ser for meg at hun har en mann i hver by og ikke tar forholdet seriøst i det hele tatt. Alle har sitt å stri med, men når man holder på sånn ser jeg ikke vitsen. Å skjule dårlig oppførsel bak diagnoser er vel bare tull, hun vet godt forskjell på rett og galt, det eneste hun oppnår med dette er at jeg ikke stoler på henne. Hvor er respekten liksom? Sist jeg så henne måtte jeg bruke kondom for min egen skyld, vi har vært sammen siden jul... det sier vel alt Anonymous poster hash: ff3fd...380 2 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Nå vet ikke jeg hva som er årsaken hennes, men min egen kjæreste sliter med angst og av og til er hun nødt til å deaktivere sosiale media og ta en pause fra verden. Heldigvis inkluderer ikke det meg. Det virker som at du er såret av at hun holder avstand i perioder og det er naturlig. Vit at det er en god sjangse for at hun har kjempedårlig samvittighet for dette, men at det kan være vanskelig og flaut og snakke om. Å skjule dårlig oppførsel bak diagnoser er vel bare tull. Nei. Selv om det kan være vanskelig å forstå for de som ikke har følt det på kroppen, så er angst og depresjon virkelige ting som kan ta fra deg all viljestyrke og evne til å oppføre deg som et vanilg menneske. Noe så enkelt som å svare på en sms kan virke som en umulig oppgave. Du kan prøve å snakke med henne om dette, men dersom det er tilfelle kan det være vanskelig for henne å snakke om. Du kan velge å være empatisk og prøve å forstå hennes situasjon eller du kan gå videre i livet, noe som er helt fair. Det er ikke alle som takler sånne forhold noe som er veldig veldig forståelig. 2 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 (endret) Du har akseptert hennes oppførsel så lenge at hun vet hun kommer unna med det. Hun har absolutt ingen respekt for deg. Det er din egen skyld. Aldri akseptert slik oppførsel uten en forklarelse. Du blir gal om du skal spekulere i hvorfor hun plutselig forsvinner. Kommuniser med din kjæreste... eller gjør det slutt. Og forresten; UKER?! Shutte av noen uker? Er du sikker på at du er kjæresten hennes? Endret 7. oktober 2016 av G27 3 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Hvis det er slik at hun har angst og plutselig slår av all kommunikasjon og det gir deg angst, så er jo ikke det rettferdig. Men om hun hadde en annen så måtte hun jo også hatt en annen telefon ellers kunne hun jo ikke kommunisert med den personen heller. Derfor tror jeg det handler mest om angst eller depresjon. Ville rett og slett spurt henne om det. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2016 Jeg har kanskje vært i overkant snill og tålmodi, men jeg har oljeturnus og det har ikke vært like tydelig før nå.. angst eller ikke, man får oppføre seg som normale mennesker. Hva er det som gir angst ved å svare eller sende sms? Bakterier på telefon? Det sliter hun ikke med. Og er sms et problem kan man vel ringe. Det er verre å ikke vite enn å få høre sannheten. Jeg føler meg som en idiot nå og jeg kommer til å gjøre det slutt nå om hun ikke forteller hva det er som ligger bak ? Anonymous poster hash: ff3fd...380 1 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Det synes jeg er rett og rimelig. Altså hun får i det minste forklare hva det er for noe, så får hun jobbe med saken, i stedet for å fryse deg ute.Bare husk at angst og depresjon ikke er logisk. Mange deprimerte har det slik at de enkelte dager eller i perioder må være helt alene og ikke orker å snakke med noen, ikke engang den de elsker. 2 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Jeg har kanskje vært i overkant snill og tålmodi, men jeg har oljeturnus og det har ikke vært like tydelig før nå.. angst eller ikke, man får oppføre seg som normale mennesker. Hva er det som gir angst ved å svare eller sende sms? Bakterier på telefon? Det sliter hun ikke med. Og er sms et problem kan man vel ringe. Det er verre å ikke vite enn å få høre sannheten. Jeg føler meg som en idiot nå og jeg kommer til å gjøre det slutt nå om hun ikke forteller hva det er som ligger bak Anonymous poster hash: ff3fd...380 Nå vet jeg ikke om du troller eller bare er tjukk i hue, men hvis det er det siste så anbefaler jeg deg å faktisk sette deg inn i temaet før du uttaler deg mer. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2016 Jeg har kanskje vært i overkant snill og tålmodi, men jeg har oljeturnus og det har ikke vært like tydelig før nå.. angst eller ikke, man får oppføre seg som normale mennesker. Hva er det som gir angst ved å svare eller sende sms? Bakterier på telefon? Det sliter hun ikke med. Og er sms et problem kan man vel ringe. Det er verre å ikke vite enn å få høre sannheten. Jeg føler meg som en idiot nå og jeg kommer til å gjøre det slutt nå om hun ikke forteller hva det er som ligger bak ? Anonymous poster hash: ff3fd...380 Hva med å snakke med hun om hvordan hun føler seg? jeg tror også du bør lese litt opp på hva angst og depresjon faktisk er, om det er det hun sliter med. Anonymous poster hash: 1d530...73a Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2016 Jeg har kanskje vært i overkant snill og tålmodi, men jeg har oljeturnus og det har ikke vært like tydelig før nå.. angst eller ikke, man får oppføre seg som normale mennesker. Hva er det som gir angst ved å svare eller sende sms? Bakterier på telefon? Det sliter hun ikke med. Og er sms et problem kan man vel ringe. Det er verre å ikke vite enn å få høre sannheten. Jeg føler meg som en idiot nå og jeg kommer til å gjøre det slutt nå om hun ikke forteller hva det er som ligger bak Anonymous poster hash: ff3fd...380 Nå vet jeg ikke om du troller eller bare er tjukk i hue, men hvis det er det siste så anbefaler jeg deg å faktisk sette deg inn i temaet før du uttaler deg mer. Jeg har møtt de med angst før, aldri vært slike problem, Hva mener du at hun har angst for? Hun har ikke vist meg det? Er det noen som er tjukk i huet så er det folk som mener dette er greit bare man har angst. Anonymous poster hash: ff3fd...380 1 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Jeg er ikke noen tilhenger av ultimatum, men i ditt tilfelle så virker det jo nesten som at det er den eneste veien å gå med mindre du bare forlater henne. Hun kan jo ikke forvente at du stoler på henne hvis hun bare forsvinner uten noen forklaring i det hele tatt, syk eller ikke. Jeg hadde i alle fall bedt henne om en forklaring hvis hun har noen interesse av et forhold, hvis ikke hadde jeg ønsket henne lykke til videre i livet sitt uten meg. 1 Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 (endret) Jeg har kanskje vært i overkant snill og tålmodi, men jeg har oljeturnus og det har ikke vært like tydelig før nå.. angst eller ikke, man får oppføre seg som normale mennesker. Hva er det som gir angst ved å svare eller sende sms? Bakterier på telefon? Det sliter hun ikke med. Og er sms et problem kan man vel ringe. Det er verre å ikke vite enn å få høre sannheten. Jeg føler meg som en idiot nå og jeg kommer til å gjøre det slutt nå om hun ikke forteller hva det er som ligger bak Anonymous poster hash: ff3fd...380 Nå vet jeg ikke om du troller eller bare er tjukk i hue, men hvis det er det siste så anbefaler jeg deg å faktisk sette deg inn i temaet før du uttaler deg mer. Hvis angst og depresjon er det hun lider av, så bør hun i det minste fortelle han det. Jeg har hatt det selv, men så ille at jeg ikke kunne sende en eneste SMS var det ikke. TS er fortvilt for at hun stenger han ute og ikke forteller hvorfor. Det gjør han hverken til et troll, eller øker massen i huet. Endret 10. oktober 2016 av Enlightened 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Syns ikke du virker på bærtur TS, ett forhold krever jobb fra begge sider for å fungere (som oftest) og du kan ikke få foholdet til å funke alene, dere er to om å danse denne tangoen. Jeg hadde også mistenkt at en annen person er inne i bildet, spesielt når hun ikke kan la mobilen være på stille og ingen vibrering engang. Høyst mistenkelig og er fornuftig hvis du er hennes forhold på si og hun vil holde 'hovedkaren' for narr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå