Sausfisk Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Heisann. Har en G751 laptop med et 980m skjermkort (nesten identisk med 970 desktop) og jeg lurer på om jeg skal skaffe en skikkelig stasjonær spillskjerm til laptopen. Så lurer igrunn på, hvis jeg har en HDMI ingang, kan jeg utnytte potensialet til en 144hz 1080p skjerm? Maskinen kjører fortsatt det meste bra, men er ikke så glad i denne IPS 17" 60 hz laptop skjermen. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Jepp. Nvidia kortet burde ha null problemer med å drive en ekstern 1080p 144hz skjerm. Det er først når du kommer opp i veldig høye oppløsninger at hdmi blir et problem. 1 Lenke til kommentar
Sausfisk Skrevet 6. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2016 Jepp. Nvidia kortet burde ha null problemer med å drive en ekstern 1080p 144hz skjerm. Det er først når du kommer opp i veldig høye oppløsninger at hdmi blir et problem. Nettopp det jeg trengte å vite, takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå