doodly Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 hei, har noen gode tips om hvordan fjerne par ting som popper opp som sier "vil du virkelig gå ut av denne siden" eller "en innebygd side sier" ?dette er slike småe vinduer og man er nødt å trykke på den for å gå ut av siden man er på, spesielt tv2 og canal digital go og slikt, å merker når jeg streamer direkte tv at det snubler og hakker akkurat som det skurrer i bakgrunn, er det ads eller virus på maskinen? jeg har prøvd en hel haug med råd fra nett men får det ikke vekk med verken avast virus scan eller anti malware, jeg har rensket og slettet å ryddet maskinen mange ganger, fjernet programmer, slått av og fjernet ting i utvidelser men nei, ingenting ser ut til å virke bruker chrome men dette skjer i alle nettlesere jeg prøver håper noen eksperter har noen råd for dette er så sinnsykt irriterende når det skjer så ofte takk Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Det er nok ikke noe virus nei. Du kan sikkert lage ettellerannet script som kan klikke meldinga bort automatisk. Autohotkey burde funke til slike ting (skitten metode) Eventuelt kunne kanskje Noscript for Firefox (hindrer javascript fra kjøre) være noe for deg. Lenke til kommentar
doodly Skrevet 7. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2016 Det er nok ikke noe virus nei. Du kan sikkert lage ettellerannet script som kan klikke meldinga bort automatisk. Autohotkey burde funke til slike ting (skitten metode) Eventuelt kunne kanskje Noscript for Firefox (hindrer javascript fra kjøre) være noe for deg. jeg prøvde å slå av java script men nettsiden måtte ha den på for å vise innhold, hva mener du med autohotkey og hvordan bruker jeg den? er ikke så klok på slike ting takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå