ATWindsor Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Nå trenger vi ikke fordumme alle spillmedia fordi det finnes noen slasker som ikke orker å lese. Jeg kan lese, jeg bare orker ikke å lese alt som finnes på nett. Du kan fint lese hele anmeldelser i dag, du vil bare tvinge andre til å gjøre ting på samme måte som deg. Jeg forefekter ikke, og kommer heller ikke til å gjøre det, at man skal fjerne tekst fra spillanmeldelser, hvorfor er det da viktig for deg å fjerne karakterer? AtW Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Nå trenger vi ikke fordumme alle spillmedia fordi det finnes noen slasker som ikke orker å lese. Jeg kan lese, jeg bare orker ikke å lese alt som finnes på nett. Du kan fint lese hele anmeldelser i dag, du vil bare tvinge andre til å gjøre ting på samme måte som deg. Jeg forefekter ikke, og kommer heller ikke til å gjøre det, at man skal fjerne tekst fra spillanmeldelser, hvorfor er det da viktig for deg å fjerne karakterer? AtW Riktig. Jeg skal gjøre livet surt for alle dere slasker som bare jager etter tall, og dere kan ikke stoppe meg. 3 Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 (endret) Nå trenger vi ikke fordumme alle spillmedia fordi det finnes noen slasker som ikke orker å lese. Jeg kan lese, jeg bare orker ikke å lese alt som finnes på nett. Du kan fint lese hele anmeldelser i dag, du vil bare tvinge andre til å gjøre ting på samme måte som deg. Jeg forefekter ikke, og kommer heller ikke til å gjøre det, at man skal fjerne tekst fra spillanmeldelser, hvorfor er det da viktig for deg å fjerne karakterer? AtW Du kan jo alltids bare velge spillene dine ifra topplista på metacritic. Enklere enn det blir det ikke, og spillene er jo garantert gode siden de har riktig tall på seg. Endret 10. oktober 2016 av Pseudopod Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Hva spillet får i metacritic er min første grove sortering når jeg vurderer et konkret spill ja, men for at det skal få noen poeng der, så må det få poeng av anmelderne. AtW Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Ingen Nynorsk anmeldelser eller mulighet for å velge bokmål. Utrolig irriterende å lese Gears of war 4 omtalen. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Mitt ønske er fjerning av poeng i anmeldelser av spill. Det går utover utviklere og spillere går glipp av potensielle bra spill. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Alle går glipp at "potensielt bra spill", det er tusenvis av spill å velge mellom. AtW Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Sånn som Gamereactor sin anmeldelse av No Man's Sky? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå