Gå til innhold

Hva savner du i spillanmeldelser?

Anbefalte innlegg

Nå trenger vi ikke fordumme alle spillmedia fordi det finnes noen slasker som ikke orker å lese. :cool:

Jeg kan lese, jeg bare orker ikke å lese alt som finnes på nett. Du kan fint lese hele anmeldelser i dag, du vil bare tvinge andre til å gjøre ting på samme måte som deg. Jeg forefekter ikke, og kommer heller ikke til å gjøre det, at man skal fjerne tekst fra spillanmeldelser, hvorfor er det da viktig for deg å fjerne karakterer?

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå trenger vi ikke fordumme alle spillmedia fordi det finnes noen slasker som ikke orker å lese. :cool:

Jeg kan lese, jeg bare orker ikke å lese alt som finnes på nett. Du kan fint lese hele anmeldelser i dag, du vil bare tvinge andre til å gjøre ting på samme måte som deg. Jeg forefekter ikke, og kommer heller ikke til å gjøre det, at man skal fjerne tekst fra spillanmeldelser, hvorfor er det da viktig for deg å fjerne karakterer?

AtW

Riktig. Jeg skal gjøre livet surt for alle dere slasker som bare jager etter tall, og dere kan ikke stoppe meg. :evil:

• Liker 3
Lenke til kommentar

AtW

Du kan jo alltids bare velge spillene dine ifra topplista på metacritic. Enklere enn det blir det ikke, og spillene er jo garantert gode siden de har riktig tall på seg.

Endret av Pseudopod
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...