Eriksendrul Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 (endret) Kjøpte Corsair Gaming Strafe til 1249 kr på teknikmagasinet for noen måneder siden. Problemet er at noen av tastene trykker dobbelt. Når jeg skriver så må jeg veldig ofte (også nå) redigere tekster siden det kommer for eks 2 N`er eller 2 P`er. utenom det så knirker noen av tastene usedvanlig mye, Jeg har prøvd og fjerne alle tastene og rense både tastene og selve tastaturet for støv/skitt med trykkluft og med andre forsvarlige metoder. (Tastaturet er designet slik at man skal ha mulighet til og bytte ut taster så dette burde ikke påvirke garanti/reklamasjonsretten) Dette byr spesielt på problemer i spill, For eks så reagerer WASD tastene 2 ganger, noe som kan utgjøre en forskjell i spill, Det er jo tross alt et "Gaming" tastatur.. Og hva er foresten nødvendig og ta med når du evt skal benytte reklamsjon ? Jeg har esken og tastaturet men det er noen småting som jeg akkurat nå ikke finner. (Ekstra taster som du kan bytte etter behov osv) Takk for svar. Endret 6. oktober 2016 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Ved reklamasjon\Garanti tar du med deg selve produktet (tastaturet) uten tilbehør. Kvittering må du også ha med deg da så vidt meg bekjent Teknik magasinet ikke sparer på denne for deg i systemene (slik Elkjøp, Expert, Lefdal ol kan gjøre). Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 6. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2016 (endret) Ved reklamasjon\Garanti tar du med deg selve produktet (tastaturet) uten tilbehør. Kvittering må du også ha med deg da så vidt meg bekjent Teknik magasinet ikke sparer på denne for deg i systemene (slik Elkjøp, Expert, Lefdal ol kan gjøre). Jeg har for lenge siden byttet et produkt på teknik magasinet uten kvitering men igjen så har jeg handlet der i overkant mye så de kjenner meg igjen, mener og huske at de også fant frem kjøpet på dataen. Takk for svar, skal prøve i morgen. Endret 6. oktober 2016 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 (endret) Ved reklamasjon\Garanti tar du med deg selve produktet (tastaturet) uten tilbehør. Kvittering må du også ha med deg da så vidt meg bekjent Teknik magasinet ikke sparer på denne for deg i systemene (slik Elkjøp, Expert, Lefdal ol kan gjøre). Jeg har for lenge siden byttet et produkt på teknik magasinet uten kvitering men igjen så har jeg handlet der i overkant mye så de kjenner meg igjen, mener og huske at de også fant frem kjøpet på dataen. Takk for svar, skal prøve i morgen. Bytting er en annen sak, da du bytter inn i en annen vare. Ved reklamasjon, så krever verksted kjøpskvittering, ellers vil ikke produsenten erstatte \ gi kredit til butikken for produktet. Om du har registrert kjøpet ditt hos dem, så er det nok ikke noe problem nei Endret 6. oktober 2016 av Merko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå