Arodem Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Niantic implementerer et nytt system.Ny Pokémon GO-oppdatering gjør det lettere å fange sjeldne Pokémon Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Og hva da når en ikke finner noen flammepokemon i utgangspunktet? 1 Lenke til kommentar
KennethJohansen Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Og hva da når en ikke finner noen flammepokemon i utgangspunktet? HAHA Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Akkurat det dette spillet behøver, å bli enda lettere... Lenke til kommentar
Ericina Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Hørest ut som et system inspirert av critical capture rate i orig pokemon. Og om så ikke spesifisert bedre så gir det +capture % istedet for mer spawns. Vi får se men uansett ikke vits i å bli irritert å si de gjør de lettere. Man får etter innsats uansett i pogo. Lenke til kommentar
Doffyduck Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Hørest ut som et system inspirert av critical capture rate i orig pokemon. Og om så ikke spesifisert bedre så gir det +capture % istedet for mer spawns. Vi får se men uansett ikke vits i å bli irritert å si de gjør de lettere. Man får etter innsats uansett i pogo. Belønninger bør deles ut som aktivitet andre can dele, du får teste alt i en Vossa weekend eksempel, og det blir del av spillet. Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Akkurat det dette spillet behøver, å bli enda lettere... For Pokemon spillene er kjent for å være så veldig vanskelige... Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Akkurat det dette spillet behøver, å bli enda lettere... For Pokemon spillene er kjent for å være så veldig vanskelige... Skrev jeg det? Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Akkurat det dette spillet behøver, å bli enda lettere... For Pokemon spillene er kjent for å være så veldig vanskelige... Skrev jeg det? Skrev jeg at du skrev det? Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Akkurat det dette spillet behøver, å bli enda lettere... For Pokemon spillene er kjent for å være så veldig vanskelige... Skrev jeg det? Skrev jeg at du skrev det? Skrev jeg at du skrev at jeg skrev det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå