thomaskk Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Hei! Skal gjøre et lite innkjøp av noen varer, men er usikker på hvor jeg kan få tak i dem. Er det noen som har kjennskap med noen av disse varene, og hvor jeg kan få tak i dem? Evt. om noen har produkter de vil anbefale meg? Skal brukes til smoothie som vistnok skal være bra for huden. - kokosnøttmelk - hyllebær sirup/ekstrakt - chiafrø Takker på forhånd for alle svar, trenger virkelig all hjelp jeg kan få! Lenke til kommentar
marius77 Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 prøv her: https://www.facebook.com/mangoeksotskmat/ Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 http://www.myprotein.no/sports-nutrition/oekologiske-chiafroe/11147215.html OBS! 350 kroners grense. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Kokosmelk finner man på de fleste dagligvarebutikker - typisk sammen med annen asiatisk mat. Lenke til kommentar
KunKristine Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Chiafrø finner du i butikken Lenke til kommentar
Kalevala Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Alt dette kjøper jeg på min lokale Menybutikk. Hvis du skal ha større mengder, er det mulig du kan få det rimeligere hos iHerb Lenke til kommentar
Bladkiosken Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 (endret) Kokosmelk finner man på de fleste dagligvarebutikker - typisk sammen med annen asiatisk mat. Hermetikk inneholder BPA og andre minst like skadelige stoffer. Endret 7. oktober 2016 av Bladkiosken Lenke til kommentar
Bladkiosken Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Alt dette kjøper jeg på min lokale Menybutikk. Hvis du skal ha større mengder, er det mulig du kan få det rimeligere hos iHerb Eller hos Vitacost som har rimeligere frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå