godteposen Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Hei! Har en pc som er fryktelig treig både under og de første 5 minutter etterpå oppstart. Prøver jeg å starte f.eks. chrome før programmer som spotify, steam og skype har åpnet seg automatisk (og det tar tid) hender det at pc fryser helt. Ser at det er en god del oppgaver som kjører i bakgrunnen så tenker at å lukke de kankje vil hjelpe? Så spørsmålet er hvordan kan jeg lukke alle samtidig slik at jeg slipper å ta en og en? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Pleier å tyde på døende disk hvis den går rett opp i 100% load så enkelt/så fort. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Du kan skrive "msconfig" i CMD eller fra startmenyen og slå av ting som starter automatisk når du slår på PC'en. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Trenger ikke å gå i msconfig lengre. Du har fanen oppstart i bildet du la ved. Høyreklikk og de du ikke vil at de skal starte. Du har typisk deaktivere MS Onedrive bl.a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå