Gå til innhold

Post i butikk og posten generelt


Anbefalte innlegg

Ja, sendte for to uker siden et hovedkort tilbake til komplett fordi det var DOA. Tok en stund før det ble sendt tilbake, og gledet meg vilt til det skulle komme med posten, følgte derfor nøye med på pakkesporingen eller som posten kaller sin tjeneste "Nettspor". Da den endelig var kommet til den lokale post i butikk.... skulle jeg hente pakken... så fikk jeg beskjeden:"nei, den praksisen har vi sluttet med, vi leverer kun ut om du har med hentelapp". Hva ****** tenkte jeg.... går det an, så sa hun også at alle de andre post i butikk også hadde sluttet med dette... stemmer dette? Noen som har opplevd det samme?

 

Og da begynner jeg å bli riktig forbannet.... for hva for søren er da vitsen med pakkesporing når du ikke kan hente pakken når du ser at den har kommet???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så du gikk ned der med pakkespornummeret men hun mente du MÅTTE ha hentelapp? Jeg har ikke hatt problemer med sånt. Ta turen ned med pakkespornummeret og du får pakken, det er ihvertfall min erfaring.

Endret av pebbe
Lenke til kommentar

Hun som sto der påsto også at det var posten som hadde bestemt dette, og dette skulle gjelde alle post i butikker over hele landet... Foreløpig har jeg ikke funnet et eneste kvekk av en pressemelding fra posten om dette, og det burde det jo... om det er posten som har gjort det slik...

Lenke til kommentar

Jeg bestilte en mobiltelefon fra Telebutikken /tror jeg, spiller ingen rolle) en gang, og hadde pakkesporingsnummeret. Jeg hadde bestilt "bedriftspakke, levert på døren". Ja, men jeg hadde bvestilt på privatadressen vår, siden min mor er hjemmeværende, skulle ikke det by på problemer.

 

Etter to dager, logger jeg meg inn på posten og ser hvordan det "går". Da står det at denne er forsøkt utlevert klokken 1012 på min adresse. Min mor betvitnet at det ikke hadde vært noen fra posten der, og jeg gikk til postkontoret for å få pakken min å klage. Jeg ba om å få snakke med "butikksjefen" eller hva de kaller seg, men ble nektet dette fordi jeg ikek visste ID. Jeg viste da for meg et AMEX-kort og Postens ID-kort, i tillegg til et amerikansk førertilatelse med forelder. Selv med alt dette, som skulle bevise min ID, ble jeg nektet å snakke med sjefen. Når jeg kom hjem, ihvertfall med pakken, ringte jeg til det fantastiske Posten AS. 820-nummer, ventet sikkert i 20 minutter før jeg la på. Da lette jeg etter pressemeldinger, å fikk snakket med postens pressetalskvinne. Ho ho. Hun påsto de skulle ta en oppryddning på det, men det tror ikke jeg var mye verdt.

 

Jeg er for konkurranseutsetting, og er derfor begeistert for Mailboxes etc.

Lenke til kommentar

Ja ja... når jeg var i posten igår så fikk jeg altså ikke utlevert pakken.... og nå må jeg klage igjen... arggh.... forventet at hentelapper kommer en dag etterpå... men nei... posten sløver, har ikke fått noe hentelapp idag... blir så sur av det.. for det er en pakke som jeg har ventet en stund på... (to uker). Har tenkt å ringe posten for å høre om det ikke er mulig å hente uten hentelapp...

Lenke til kommentar

Har en annen posthistorie også jeg!

 

Min onkel er svært interresert i musikk og film, og bestiller en del fra bla. Amazon og andre amerikanske butikker og norske også, for den sags skyld.

 

Men så hadde det seg slik at det ikke hadde kommet noen pakke fra USA (under tollgrensen!) og han gikk for å spørre hvor lang tid posten hadde tenkt å bruke. Svaret han fikk var at ja: "de hadde mistanker om at de hadde en del uærlige tjenere". konklusjonen deres var "Si fra hvis det er mer som kommer bort da".

 

Service kaller vi det!

 

ehhh. Nei..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...