Gå til innhold

Mafia III: Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke hatt problemer, men nu er 1 person i bil borte.

Nu er det bare kjedelig kamera bakfra.

Håper på kamera mod snart.

Synd de ikke tok seg råd til å ha dashboard view i bilene, blir ikke det samme med sveve over panseret view... Det kreves generelt sett ganske mange mods her før det kan begynne å nærme seg GTA V dessverre.

Og at man ikke kan key-binde side-mouse buttons, eller er det bare meg?

Lenke til kommentar

Jeg har kriblet etter å spille dette en stund, men alle problemene gjør at jeg venter. Sammenlignet med Mafia 3 virker Mafia 2 så utrolig mye bedre, så jeg har begynt å spille 2'ern mens jeg venter på at spillet blir patchet og moddet.

Er det meningen at himmelen skal se slik ut på Mafia 3, eller er det en bug?

Lenke til kommentar

Jeg har kriblet etter å spille dette en stund, men alle problemene gjør at jeg venter. Sammenlignet med Mafia 3 virker Mafia 2 så utrolig mye bedre, så jeg har begynt å spille 2'ern mens jeg venter på at spillet blir patchet og moddet.

Er det meningen at himmelen skal se slik ut på Mafia 3, eller er det en bug?

<Video>

Vanilla himmelen er ihvertfall ikke pen, grafikken varierer i det hele tatt voldsomt ifra å noen ganger være veldig pen og til stygt aka 7 år tilbake i tid, litt avhengig av lyssetting etc. Ser ofte ut som Mafia 2 noe som strengt tatt ikke er negativt, helt til man ser at framraten ligger å vaker rundt 30....

Lenke til kommentar

Mafia 2 motoren virket mye mere gjennomført, hvor de tok seg god tid til slike små detaljer.

Mafia 3 storyen er vesentlig lengere dog (ca 21 timer vs 12 timer), så kansje det var dær de brukte tiden denne gang.

Mafia 3 er ett bra spill som jeg koser meg med.

Mafia 2 var ett fantastisk bra spill som jeg koste meg enda mere med.

Satt mange timer å spilte mafia 2 selv etter storyen var færdig, men tror ikke det er like gøy i mafia 3.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Blir mange lange kjøreturer for å gjøre det samme ja.. Hadde verden vært mer interaktiv kunne det ha vært interessant men nå blir det bare å se på de samme kulissene og ingen grunn til å stoppe noe sted.

I Mafia 2 synes jeg faktisk det ikke er så verst å kjøre fra sted til sted, siden spillet har en såpass bra og utfordrende kjørefysikk. Man må også holde fartsgrensen for å unngå å få politiet etter seg. Og når man først får politiet etter seg, har man flere valg - man blir ikke bare skutt rett ned. Spesielt i vinter-delen av Mafia 2 underholdt jeg meg selv med å drifte rundt alle svinger samtidig som jeg prøvde å unngå møtende trafikk. Ikke akkurat lett!

Lenke til kommentar

Ang purken i mafia III, så gir jeg full faen å følge farts grensen, jeg så purke bilen så fikk jeg den glupe tanken kjører rett på purke bilen, for å se åsen di tar det ha ha, mafia III purken er ikke like hissig som purken GTAV da di er noen jevlige hissigpropper særlig i sjeften stopp fucking car. :rofl:

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

Jeg har nettopp begynt, og ikke akkurat begynt på historien. Men måten historie fortelles imponerer meg. Resten er litt så som så. Mener å huske at forgjengeren var mer interaktivt. Og bilen tåler jo hinsides mye!

Og jeg er mye flinkere enn Sam Fisher i sneaky mode. Trenger ikke skygge engang

Lenke til kommentar

For å si noe positivt så liker jeg faktisk kjøringen og politiet bedre i Mafia 3. Kjøringen er mindre realistisk men det er derfor jeg liker den, for biler fra denne perioden har helt forferdelig handling. Jeg irriterte meg grønn over hvordan rumpa slang på bilene i Mafia 2. Når det gjelder politiet så er de nærmest en irrelevant faktor i Mafia 3, mens i Mafia 2 så var de overalt. De var riktignok ikke smartere enn at de glemte meg helt bare jeg byttet jakke.

Apropos jakke så hadde jeg gledet meg til å ha flere alternativer for å fikse på utseendet til karakteren min enn jeg hadde i Mafia 2, men så langt er det ingen.

Lenke til kommentar

For å si noe positivt så liker jeg faktisk kjøringen og politiet bedre i Mafia 3. Kjøringen er mindre realistisk men det er derfor jeg liker den, for biler fra denne perioden har helt forferdelig handling. Jeg irriterte meg grønn over hvordan rumpa slang på bilene i Mafia 2. Når det gjelder politiet så er de nærmest en irrelevant faktor i Mafia 3, mens i Mafia 2 så var de overalt. De var riktignok ikke smartere enn at de glemte meg helt bare jeg byttet jakke.

Apropos jakke så hadde jeg gledet meg til å ha flere alternativer for å fikse på utseendet til karakteren min enn jeg hadde i Mafia 2, men så langt er det ingen.

Voldsomt skuffende customization muligheter ja, eller dvs det finnes vel ingen slike muligheter overhodet. Foreløpig kan jeg ikke engang fikse ny farge på bilen...

Og må si ett open world spill med respekt for seg selv må da komme med mini-games? Hvorfor i alle dager kan jeg ikke spille poker som mafioso i byen her?? :p

Lenke til kommentar

Jeg er motsatt, og synes kjøringen i Mafia 2 er den beste i noe open world spill til dags dato.

Reagerer politiet på om du kjører for fort i Mafia 3? Hvordan kan man i så fall unngå å bli tatt hvis man ikke kan skifte klær?

"One car as promised."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...