Evil-Duck Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Ser de har kommet med en update vedr fps`n nå: UPDATE [10/6 / 6PM PT]: We currently have a patch running here at the studio that includes 30, 60, and unlimited frames-per-second options in the video menu, among other improvements for the PC version of Mafia III. We’re verifying the patch now to ensure everything is working as expected. If everything goes well, we expect the update to go live this weekend. We will be keeping the PC community up-to-date on the status of the patch throughout the weekend and thank you for all the feedback! Så ser ut til at de skal ha det på plass iløpet av helgen allerede Jeg kan bare virkelig ikke forstå logikken til en utvikler når de velger å lansere et spill med 30 FPS lock til PC når det tilsynelatende er en enkel fiks som de helt sikkert kunne presset inn før release, eventuelt bare utsatt PC versionen et par dager og spart seg selv for en hau unødvendig drama/dårlig reklame. Syns det hele bare virker helt absurd rart. 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Ser de har kommet med en update vedr fps`n nå: UPDATE [10/6 / 6PM PT]: We currently have a patch running here at the studio that includes 30, 60, and unlimited frames-per-second options in the video menu, among other improvements for the PC version of Mafia III. We’re verifying the patch now to ensure everything is working as expected. If everything goes well, we expect the update to go live this weekend. We will be keeping the PC community up-to-date on the status of the patch throughout the weekend and thank you for all the feedback! Så ser ut til at de skal ha det på plass iløpet av helgen allerede Jeg kan bare virkelig ikke forstå logikken til en utvikler når de velger å lansere et spill med 30 FPS lock til PC når det tilsynelatende er en enkel fiks som de helt sikkert kunne presset inn før release, eventuelt bare utsatt PC versionen et par dager og spart seg selv for en hau unødvendig drama/dårlig reklame. Syns det hele bare virker helt absurd rart. Er enig med deg du, tar god tid med Mafia 3 her fra steam. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Denne 30 FPS-locken er egentlig et mindre problem. Et større et (og som ikke kan fikses med en patch) er at både teksturer og gameplay føles som det er fra forrige generasjon. Det har ikke skjedd noen store skritt fremover siden Mafia 2, og både The Witcher 3 og Uncharted 4 er mye lenger fremme teknisk enn Mafia 3 til tross for at de er eldre. Det er fortsatt et godt spill, men wow-faktoren uteble. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 (endret) Naa har jeg spilt litt paa pc og syns det er meget underholdende. Det er dog mye som kunne vart bedre. 30fps suger og er veldig merkbart, viewdistance er IKKE bra og grafikken generelt er litt laber. Ellers syns jeg det staar til forventningene. Artig, bra story, mye detaljer og fine pupper paa strippebulene. HippHurra. Gleder meg uansett til patchen. Spiller er aa anbefale! Endret 7. oktober 2016 av kalleklovn12 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Spent på dette. PC-versjonen er visst låst til 30 fps, bare til info. Satser på at en patch eller mod kan fikse det. http://www.pcgamer.com/mafia-3-appears-to-be-locked-to-30fps-on-pc/ What? det er jo nesten en skandale! :-p Da jeg begynte å spille tenk jeg hva faen, hva jeg mener att pc versjonen bare er 30 fps da i stedet for 60 fps som folk skriver her. Men da jeg hadde spillet en stund glemte jeg det er 30 fps ikke 60 fps da. Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Spiller på ps4, er absolutt ikke feil fritt men veldig morro. Det er ikke noe 6/6 eller 10/10 spill men hittil så vil jeg si sterk 7 eller svak 8. Det som trekker opp er vel historien, det er brutalt og scenecutene er veldig bra, mye action og moro. Første inntrykket var ikke så bra men etter ca 1-2 timer spilling så tenkte jeg bare dette er faen meg kult, og det har ikle endret seg hitttil, spilt ca 4 timer Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Jeg har spilt 2-3 timer. Storyen holder samme høye kvalitet som i toeren og fortelles i en slags dokumentar-stil med intervjuinnslag som liksom skal være tatt opp lenge etter spillets hendelser, og jeg tror ingen spill har noe gjort lignende før. Det er også veldig kult at de knytter historien til hendelsene i Mafia 2 og Vito Scaletta. Resten av spillet virker mer midt på treet. Grafisk er det ujevnt; noen ting, som mennesker, klær og ansiktsanimasjoner ser til tider veldig bra ut, men når jeg ser på omgivelsene når jeg kjører rundt eller går inne i bygninger så føles det som om tiden har stått stille siden forrige generasjon. Et problem er kanskje at jeg spiller Mafia 3 på PS4, mens jeg spilte Mafia 2 på PC. Gameplay-messig er det heller ikke mye nytt å se. Det er coverbasert skyting og stealth på akkurat samme måte som i toeren og i et utall andre spill. Det fungerer, men er ikke spesielt spennende. Jeg skulle også ønske at disse sekvensene føltes litt mindre gamey; det er veldig åpenbart at noen områder er lagt opp som arenaer for skuddvekslinger, ved at du er sperret inne i et begrenset område med mange gjenstander å gjemme deg bak. Jeg reagerer også på at teksten på tutorials og en del andre infovinduer er ekstremt liten. I følge optikeren min har jeg over gjennomsnittet godt detaljsyn, men jeg må myse. Bra musikk, men jeg vet ikke om 2D fortjener æren for den. Så langt er inntrykket mitt at dette er et godt spill, men ikke det toppspillet som jeg forventet ville blåse GTA5 av sandbox-tronen. Det er først og fremst historiefortellingen som imponerer, mens alt annet bare fungerer greit. Nå har jeg ennå ikke kommet dit at jeg virkelig kan boltre meg i den åpne verdenen, og det kan være at gameplayet utvikler seg mer, så det er mulig jeg vil endre mening. Jeg har også primært vært aktiv om natten, og det er mulig verdenen ser mer imponerende ut i dagslys. Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Jeg har spilt 2-3 timer. Storyen holder samme høye kvalitet som i toeren og fortelles i en slags dokumentar-stil med intervjuinnslag som liksom skal være tatt opp lenge etter spillets hendelser, og jeg tror ingen spill har noe gjort lignende før. Det er også veldig kult at de knytter historien til hendelsene i Mafia 2 og Vito Scaletta. Resten av spillet virker mer midt på treet. Grafisk er det ujevnt; noen ting, som mennesker, klær og ansiktsanimasjoner ser til tider veldig bra ut, men når jeg ser på omgivelsene når jeg kjører rundt eller går inne i bygninger så føles det som om tiden har stått stille siden forrige generasjon. Et problem er kanskje at jeg spiller Mafia 3 på PS4, mens jeg spilte Mafia 2 på PC. Gameplay-messig er det heller ikke mye nytt å se. Det er coverbasert skyting og stealth på akkurat samme måte som i toeren og i et utall andre spill. Det fungerer, men er ikke spesielt spennende. Jeg skulle også ønske at disse sekvensene føltes litt mindre gamey; det er veldig åpenbart at noen områder er lagt opp som arenaer for skuddvekslinger, ved at du er sperret inne i et begrenset område med mange gjenstander å gjemme deg bak. Jeg reagerer også på at teksten på tutorials og en del andre infovinduer er ekstremt liten. I følge optikeren min har jeg over gjennomsnittet godt detaljsyn, men jeg må myse. Bra musikk, men jeg vet ikke om 2D fortjener æren for den. Så langt er inntrykket mitt at dette er et godt spill, men ikke det toppspillet som jeg forventet ville blåse GTA5 av sandbox-tronen. Det er først og fremst historiefortellingen som imponerer, mens alt annet bare fungerer greit. Nå har jeg ennå ikke kommet dit at jeg virkelig kan boltre meg i den åpne verdenen, og det kan være at gameplayet utvikler seg mer, så det er mulig jeg vil endre mening. Jeg har også primært vært aktiv om natten, og det er mulig verdenen ser mer imponerende ut i dagslys. Tror hvordan man tar spillet har mye og si på hvilke forventninger man har. Har man veldig høye forventninger blir man nok litt skuffet pga de punktene du nevner. Mange av oppdragene er også veldig like som kan kanskje bli litt kjedelig i lengden Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Elska de første 2-3 timene, nå etter 6 så føler jeg ting begynner å bli litt repetitivt. Men digger historien, sitter egentlig bare å venter på den patchen som skal komme på PC før jeg har lyst til å gå videre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 yay, satte meg fast når jeg hoppet over et gjerde... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Har spilt bare ca. 1 time, men den 30fps locken er helt horribel. Det er rett og slett helt på grensen til å være spillbart for min del. Hver gang man skal snu seg i en eller annen retning hakker det helt grusomt. Vurderer å legge spillet på hold til de har fått fjernet denne sperren. Hvis jeg var interessert i dårlig konsollytelse hadde jeg for svingende kjøpt spillet på konsoll! Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 8. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2016 Spillet flyter iallefall fint som faen på ps4. Ikke en tendens til hakking, ingenting. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Vel, definisjonen på fin flyt er annerledes mellom PC og konsoll. 30fps er standard på konsoll, men regnet som for dårlig på PC. Så ja, det flyter fint på PS4 - til å være konsoll. Som mer eller mindre bare betyr at det ikke går ned til 20fps til tider. 3 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Spillet flyter iallefall fint som faen på ps4. Ikke en tendens til hakking, ingenting. Er vel noe som heter at "Én manns søppel er en annen manns gull" eller noe i den stilen Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Ting de skal ha!!: Herlig spillatmosfære! Men de får mye billig når de starter med "Jimmy H Watchtower" Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Har nå sett mange som spiller på konsoll klage, så akkurat det er ikke eksklusivt for PC. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 FPSen på konsollene er vel ikke noe å hoppe i taket for heller. Mange som har rapportert at fpsen dropper ned til 20tallet Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Med tanke på verdenen du er i, hvilket spill ligner dette mest på: GTA eller LA Noire? Førstnevnte har jo så mye å gjøre utenom historien at du nesten ikke trenger en hovedhistorie, mens sistnevnte ikke hadde noe etter at du var ferdig med selve spillet. Jeg liker veldig godt sandbox-spill med stemning og hvor det er ting å gjøre (Red Dead Redemption, GTA, Assassins Creed, osv.), men kun når verdenen faktisk føles levende, og når det du har å gjøre utenom historien faktisk gir deg noe. Altså, det føles ikke bare som om det er noe de har slengt på kun for å kunne si at det har masse innhold. For eksempel, det å kunne investere i eiendom i GTA ligger for meg langt over det å måtte samle 500 fjær i Assassins Creed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå