Gå til innhold

Mafia III: Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser de har kommet med en update vedr fps`n nå:

UPDATE [10/6 / 6PM PT]: We currently have a patch running here at the studio that includes 30, 60, and unlimited frames-per-second options in the video menu, among other improvements for the PC version of Mafia III. We’re verifying the patch now to ensure everything is working as expected. If everything goes well, we expect the update to go live this weekend. We will be keeping the PC community up-to-date on the status of the patch throughout the weekend and thank you for all the feedback!

Så ser ut til at de skal ha det på plass iløpet av helgen allerede :)

Lenke til kommentar

Jeg skal starte opp om en liten time, tenker jeg får gitt en liten tilbakemld her senere ikveld. Eller evnt imorgen om det virkelig fenger, det er lov å håpe ;)

Ser de ventede elendige user reviewsa begynner å tikke inn på metacritic, det slår ikke feil det ved tekniske mangler på PC port ved release. Selv så klarer jeg fint å se igjennom låsen på 30 fps når de nå visstnok skal løse det med en patch iløpet av helgen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Spillet er forsåvidt ok, spilte først på pc, men den utgaven er ikke ferdig enda, så kjøpte en disk utgave på ps4. Man merker at det ikke er et R* spill, kjørefysikken er ok, eller, bedre enn hva GTA V leverte, men når man dasser rundt til fots så kunne kontrollen vært bedre, da føles det som et 6 år gammelt spill. Grafisk er det ok på konsoll, men man merker at vi allerede trenger en ny konsoll generasjon, spesielt om man kommer fra pc. Det flyter ok i sine 30fps, men utseende messig så kunne de kostet på seg mer kantutjevning, men dette blir kanskje patchet inn med ps4 pro. Historien er ok med mellomsekvenser som går litt dypere inn i den. PS4 utgaven vil jeg gi 7,5/10 primært pga det grafiske, pc vil ligge på 8/10 når patchen med åpen fps og div. bug fixer kommer. 

Lenke til kommentar

Hvis det finnes en simulation-innstilling på kjørefysikken, er det fantastisk å høre!

30 FPS er latterlig, og jeg holdt på å blåse en sikring når jeg hørte om det. Nå virker det som de bare har valgt å slippe en uferdig versjon av spillet i stedet. Jeg vet ikke om det er så mye bedre, men siden jeg alltid venter noen dager med å kjøpe et spill, og aldri forhåndsbestiller, så kan jo det være at det ikke får noen betydning for min del (hvis patchen straks er ute).

At spillet ikke har verdens beste teksturer kan jeg leve med, men hadde håpet på bra anti-aliasing, som jeg har forstått at det ikke er (hvis flere kan bekrefte det).

Lenke til kommentar

Er noen timer inne i spillet og er fornøyd, men ikke så imponert som jeg trodde jeg ville bli. Storymessig holder det samme høye nivå som toeren, men grafisk og gameplaymessig føles det som om tiden har stått stille siden Mafia 2. Det er mulig dette forbedrer seg etterhvert som spiller fortsetter, men jeg synes ikke det er på høyde med GTA5 så langt (og da mener jeg PS3-versjonen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...