ChopperRead Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Tenkte å ha en tråd for å diskutere det nye mafiaspillet som blir utgitt i morgen! Fikk mitt idag fra gamezone, cant wait! Håper det lever opp til toern story-wise. 3 Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Har forhåndsbestilt fra greenmamngaming, er ferdig preloada på steam. Er litt surt at jeg har kveldsvakt i morgen og slutter ikke før halv ti. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Nice med egen tråd! Har forhåndsbestilt og pre-loada selv, det var greit å få unnagjort med tanke på 45 gig Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 6. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2016 Nice med egen tråd! Har forhåndsbestilt og pre-loada selv, det var greit å få unnagjort med tanke på 45 gig Dæven, da har jeg litt installering å gjøre før jeg kan begynne Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Nice med egen tråd! Har forhåndsbestilt og pre-loada selv, det var greit å få unnagjort med tanke på 45 gig Dæven, da har jeg litt installering å gjøre før jeg kan begynne hehe ja tok gode 5 timer hjemme hos meg så.. Noen som har sett noen anmeldelser enda eller har de sånn review restrictions fram til release inatt kanskje? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Nice med egen tråd! Har forhåndsbestilt og pre-loada selv, det var greit å få unnagjort med tanke på 45 gig Dæven, da har jeg litt installering å gjøre før jeg kan begynne Såpass! Ser ut som at jeg og må få ut fingeren her :-p Pre-loader faktisk Gears of War 4 nå og den er på: hold deg fast... 73,33GB :-p Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Inntrykk 6 timer ut i spillet ifra en kar på Reddit. https://www.reddit.com/r/PS4/comments/5623tr/mafia_iii_very_early_game_impressions_3_hours/ 2 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Det var interessant lesning. Det ser egentlig ut som om spillet har mange av de samme styrkene og svakhetene som toeren. Jeg får ikke inntrykk av at de har laget en like overbevisende åpen verden som GTA5, men at spillet først og fremst er bygd rundt at man skal følge hovedhistorien. Så lenge den historien er så god som det sies så er det nok for meg, selv om jeg nok hadde ønsket meg en innholdsrik åpen verden i tillegg som jeg kunne leke meg med mellom oppdragene. Jeg har ikke forhåndsbestilt, så i og med spillet kommer ut i morgen så er det nok bedre om stikker i en butikk enn å bestille på nett nå hvis jeg skal være sikker på å ha spillet i helga. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 (endret) kjedelig og vente til 12 når man har den fysiske kopien foran seg. Endret 6. oktober 2016 av grim_reaper_jib Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Spent på dette. PC-versjonen er visst låst til 30 fps, bare til info. Satser på at en patch eller mod kan fikse det. http://www.pcgamer.com/mafia-3-appears-to-be-locked-to-30fps-on-pc/ Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Virker nesten som at spillet blir returnert til gamezone da Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Du kødder. låst til 30fps!!! lærer spillutviklere aldri av andres feil. Blir rett og slett for dumt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Går vel som det pleier. Noen dager,uker, måneder så er en patch på plass og spillet er slik det burde være fra dag 1. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 6. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2016 Lol, spillet flyter iallefall jævlig bra på ps4. Digger det hittil. 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Spent på dette. PC-versjonen er visst låst til 30 fps, bare til info. Satser på at en patch eller mod kan fikse det. http://www.pcgamer.com/mafia-3-appears-to-be-locked-to-30fps-on-pc/ What? det er jo nesten en skandale! :-p Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 (endret) A message to our PC players Endret 6. oktober 2016 av LarZen Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Launch Trailer https://www.youtube.com/watch?v=TNiHOpHbCzM Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Kjøper dette i øyeblikket det blir låst opp over 30 fps. Lenke til kommentar
njawl Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Must. Download. Faster. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Kjøper dette i øyeblikket det blir låst opp over 30 fps. Tja. Får se hva annet de har da. Om det nå, i skrivende stund, er låst til 30FPS kan jeg forestille meg at det er andre ting også som ikke er helt optimale. Men ja. Blir venting for meg og da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå