Gå til innhold

Mafia III: Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nice med egen tråd! Har forhåndsbestilt og pre-loada selv, det var greit å få unnagjort med tanke på 45 gig :p

Dæven, da har jeg litt installering å gjøre før jeg kan begynne :p

hehe ja tok gode 5 timer hjemme hos meg så..

Noen som har sett noen anmeldelser enda eller har de sånn review restrictions fram til release inatt kanskje?

Lenke til kommentar

Nice med egen tråd! Har forhåndsbestilt og pre-loada selv, det var greit å få unnagjort med tanke på 45 gig :p

Dæven, da har jeg litt installering å gjøre før jeg kan begynne :p

Såpass! Ser ut som at jeg og må få ut fingeren her :-p Pre-loader faktisk Gears of War 4 nå og den er på: hold deg fast... 73,33GB :-p

Lenke til kommentar

Det var interessant lesning. Det ser egentlig ut som om spillet har mange av de samme styrkene og svakhetene som toeren. Jeg får ikke inntrykk av at de har laget en like overbevisende åpen verden som GTA5, men at spillet først og fremst er bygd rundt at man skal følge hovedhistorien. Så lenge den historien er så god som det sies så er det nok for meg, selv om jeg nok hadde ønsket meg en innholdsrik åpen verden i tillegg som jeg kunne leke meg med mellom oppdragene.

Jeg har ikke forhåndsbestilt, så i og med spillet kommer ut i morgen så er det nok bedre om stikker i en butikk enn å bestille på nett nå hvis jeg skal være sikker på å ha spillet i helga.

Lenke til kommentar

Kjøper dette i øyeblikket det blir låst opp over 30 fps.

Tja. Får se hva annet de har da. Om det nå, i skrivende stund, er låst til 30FPS kan jeg forestille meg at det er andre ting også som ikke er helt optimale. Men ja. Blir venting for meg og da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...