Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Selskap A benytter i dag mange ulike skjema deres kunder må fylle ut. Det benyttes pdf dokumenter (ikke pdf skjema) som kunder fyller ut (skrive ut->fylle ut->scanne->returnere)... To ulemper med dagens rutine; Tungvidt for den som fyller ut. Fare for feil siden kunder fyller ut skjema med kulepenn og "skriver som griser". Finnes det en enkel tjeneste på nett som kan gjøre prosessen til noe lignende dette; a) Selskap A definerer skjemaer. b) Selskap A Sender en link med riktig skjema til kunde. c) Kunde fyller ut på nett. d) Selskap A mottar ferdig utfylt pdf. Såvidt jeg har forstått er det (pr nå) litt viktig at ferdig utfylt skjema blir pdf format. Dette grunnet den dokumentbehandling som allerede eksisterer i bedriften (jeg har dok ikke innsikt i hva dette er). Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Jeg tror dette skal være mulig via InfoPath/Sharepoint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Takk for svar. Jeg vet ikke om disse folka bruker office365, men hvis så er tilfelle vil jo kanskje InfoPath være noe. Jeg kan jo sjekke litt. Tenkte egentlig på en helt frittstående (sky) tjeneste, uten behov for egen installert programvare. Oppgaven er er jo ikke så helt ulikt hva slike hva slike "survey" tjenester gjør, og de er det jo en drøss av. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Noe slikt? http://tjhouston.com/2012/03/merge-info-from-google-forms-to-pdf-document-and-send-via-email/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå