akelbo Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 En stor oppdatering skal også rette opp i flere av spillets problemer.Nå kan du prøvespille ReCore gratis Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Nice...laster ned nuhhh Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Slik burde det være for alle spill. Nettopp spilt 30 min, og vurderer sterkt et kjøp nå. Steam har jo 2 timer, men det blir litt annerledes da man fortsatt må ut med penger først, og heller få tilbake etterpå hvis man ikke liker spillet. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Slik burde det være for alle spill. Nettopp spilt 30 min, og vurderer sterkt et kjøp nå. Får man spille i nøyaktig 30 minutter (så langt man kommer), eller får man spille en gitt del av spillet uansett hvor lang tid man bruker? Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 (endret) Slik burde det være for alle spill. Nettopp spilt 30 min, og vurderer sterkt et kjøp nå.Får man spille i nøyaktig 30 minutter (så langt man kommer), eller får man spille en gitt del av spillet uansett hvor lang tid man bruker? Er ikke sikker, tror jeg spilte mer enn 30 min, den kutta ganske bra på et punkt i historien. Akkurat etter at jeg var ferdig med første delen. Kan ha vært tilfeldig men jeg vet ikke... Endret 6. oktober 2016 av NinjaVal Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Virka kult! Men er for jævlig at jeg måtte google for å finne ut hvordan jeg kunne avinstallere spillet.... Lenke til kommentar
MadSilence Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Hvorda i Hel***e laster man ned spillet!?!?!?!? jeg trykket på try, gikk gjennom en meny og så stod det spillet presses automatisk til din xbox eller noe skvadder????? jeg skal jo ha det på PC! MS stor er noe dritt!!!! HALP! Fant den ikke på Store appen heller. (der kan jeg ikke logge INN engang) cræpp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå