Gå til innhold

hvordan bruke katalyst-drivere på bærbar ?

mariant

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne meldinga spratt opp når eg skulle installere CAT. 3.9.

INF-FEIL

FANT IKKE VIDEODRIVER

Ser ut som om det er mange som har sett denne feilmeldinga...

Men hos meg fungerer beta driveren flott. Ingen feil i installasjonen.

Har ECS G551. (Den driveren som var inkludert var rimeleg elendig...)

Lenke til kommentar

Omegadrivere skal fungere på bærbare. Jeg kan legge dem inn å bruke dem på min bærbare, men den har widescreen, mens driverene ikke er tilpasset widescreen. Dette gjør at oppløsningene jeg kan velge ikke stemmer, og bildet blir merkelig.

Omegadrivere bør fungere på din pc. Null mod, bare legg dem rett inn som catalyst drivere.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke at dere har så store problemer med dette. Les den forrige posten min har, og gjør det som står der. Så går dere til \driver\ mappen og åpner setup, og så går dere til \cpanel\ mappen etterpå å kjører setup. Så restarter dere maskinen, og voila, catalyst 3.9.

HER KOMMER LØSNINGEN EN GANG TIL:

d/l catalyst 3.9 fra www.ati.com (ta den store pakken, den brukte jeg, og vet at den virker). Så installerer dere den der den ønsker å bli installert (IKKE GJØR NOEN ENDRINGER PÅ ADRESSEN). Så får dere opp en feilmelding. Trykk ok. Så åpner dere mobility modder, og velger c:\ati (Det er der catalyst la seg sannsynligvis). Så klikker dere "mod" eller noe, og får opp en melding om at driverne har blitt modifisert. Så går dere til \driver\ mappen og åpner setup, og så går dere til \cpanel\ mappen etterpå å kjører setup. Så restarter dere maskinen, og voila, catalyst 3.9.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke at dere har så store problemer med dette. Les den forrige posten min har, og gjør det som står der. Så går dere til \driver\ mappen og åpner setup, og så går dere til \cpanel\ mappen etterpå å kjører setup. Så restarter dere maskinen, og voila, catalyst 3.9.

AKkurat :-) Funker fett for meg i alle fall. :thumbup:

Lenke til kommentar

HER KOMMER LØSNINGEN EN GANG TIL:

d/l catalyst 3.9 fra www.ati.com (ta den store pakken, den brukte jeg, og vet at den virker). Så installerer dere den der den ønsker å bli installert (IKKE GJØR NOEN ENDRINGER PÅ ADRESSEN). Så får dere opp en feilmelding. Trykk ok. Så åpner dere mobility modder, og velger c:\ati (Det er der catalyst la seg sannsynligvis). Så klikker dere "mod" eller noe, og får opp en melding om at driverne har blitt modifisert. Så går dere til \driver\ mappen og åpner setup, og så går dere til \cpanel\ mappen etterpå å kjører setup. Så restarter dere maskinen, og voila, catalyst 3.9.

Du kan gjenta deg selv hvor mange ganfgerdu vil og med enda støøre bokstaver om du føler for det ...

... men det funker ikke hos meg fordet!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...