Kenkenski Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Den ferske organisasjonen tok gull på Gigacon.E-SPORT: Norse seirer i debuten Lenke til kommentar
DaY123 Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Med mulighet for å fremstå ut som en halvdårlig taper: Nå kan ikke jeg så mye om journalistikk, men om man skriver en artikkel som omhandler en lanfinale som sikkert er den jevneste (i CS:GONorge) gjennom tidene - så burde det kanskje komme fram at det var en neglebiter av en kamp, med score 22-19 & 19-16 i Norse sitt favør? Uansett GG gutta! //"CrYZTAL-xD" 3 Lenke til kommentar
Kenkenski Skrevet 6. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2016 men om man skriver en artikkel som omhandler en lanfinale som sikkert er den jevneste (i CS:GONorge) gjennom tidene - så burde det kanskje komme fram at det var en neglebiter av en kamp, med score 22-19 & 19-16 i Norse sitt favør? Hei! Ja, jeg kan ta selvkritikk der. Rett og slett dårlig tid som har gjort at jeg ikke har gått gjennom kampene selv. I bracket-systemet stod det, såvidt jeg kunne se, bare 3-0. Lenke til kommentar
rOflcOptEr-- Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Hei! Ja, jeg kan ta selvkritikk der. Rett og slett dårlig tid som har gjort at jeg ikke har gått gjennom kampene selv. I bracket-systemet stod det, såvidt jeg kunne se, bare 3-0. Rekner med at Norse startet med 1-0 siden dem kom fra Winnerbracket, mens Epiphany Bolt kom fra Lowerbracket. Norse måtte vel vinne 2 maps for å ta finalen, mens Epiphany måtte vinne 3. Derfor 3-0 i en BO5 Det du kaller semifinalen er vel Winnerbracketfinalen også om jeg ikke tar feil. Ellers en kjempeflott artikkel om ett lag som kan blir bra med tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå