Gorathion Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 God dag! Som i overskriften, vet noen her hvorfor det følger med 4 hdd-skruer og to biter med PE-LD-plast(en stor og en liten?) til bærbar fra Multicom? Jeg har ikke fått det tidligere, mener jeg å huske, fra DELL og Elkjøp. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 https://www.amazon.com/Driver-Cover-Screws-Lenovo-ThinkPad/dp/B008SO09JM Noe slik? Da det er vel fint hvis du skal ha en harddisk i laptopen? Lenke til kommentar
Gorathion Skrevet 6. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2016 (endret) Ser nå at koden PE-LD står på begge posene... så det er jo bare koden for type plast, posen er laget av. Men er det slik at de sender med ekstra utstyr, i tilfelle jeg vil installere en SSD i tillegg senere?Bare for å være hyggelige? Jeg har bestilt den helt ferdig oppsatt, og det er ingen medfølgende informasjon om at jeg må gjøre noe med laptopen før jeg bruker den. Jeg har lagt ved et bilde. Plast eller skumgummi(eller lignende)- bitene har blå teip. Endret 6. oktober 2016 av Gorathion Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 (endret) Legg posene tilbake i laptop esken og kos deg med maskinen i stedet Endret 6. oktober 2016 av xClaymanx 1 Lenke til kommentar
Gorathion Skrevet 6. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2016 Jeg ender nok opp med det, er allerede i godt i gang med å bruke maskinen AOW3 og CIV5 allerede klare i Steam, XCOM2 nesten klart! Lenke til kommentar
thomit Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 (endret) Ja, det er ekstrautstyr i tilfelle du trenger å installere flere SSD'er i PCIe eller M.2 format. Skruer og kjølepads. Fulgte med min P651RE også. Det er nok produsenten Clevo som sender med disse greiene til noen av laptopene sine, og ikke Multicom som sådan. Kunder som har kjøpt en Clevo fra andre (utenlandske) forhandlere har fått også. Endret 6. oktober 2016 av thomit Lenke til kommentar
Gorathion Skrevet 6. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2016 Tusen takk for så konkret og tydelig svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå