Gå til innhold

Spotify spredte virus og skadevare

Gjest Marius B. Jørgenrud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik jeg ser det, er dette en risiko man tar som bruker når man insisterer på å ikke betale for tjenestene man bruker.

Jeg betaler for mange tjenester. Men da krever jeg til gjengjeld at de skal være reklamefrie.

Det er ikke slik at alle betaltjenester automatisk er fri for slikt tullball så dette er i beste fall absurd logikk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde adblock hjulpet mot dette tru, siden det går via nettleseren?

Evt. noscript og sånt stas.

Det kommer nok ann på om sidene man ble videresendt til var reelle reklamer eller om de kun var satt opp for dette formålet.

Tja, mener noen adblockere automatisk terminer alt av popup vinduer og faner. Noscript vil jo også stoppe Javascript fra å kjøre uavhengig av om siden er reklame eller ikke.

Lenke til kommentar

Slik jeg ser det, er dette en risiko man tar som bruker når man insisterer på å ikke betale for tjenestene man bruker.

Jeg betaler for mange tjenester. Men da krever jeg til gjengjeld at de skal være reklamefrie.

Det er ikke slik at alle betaltjenester automatisk er fri for slikt tullball så dette er i beste fall absurd logikk.

Men alle jeg ville betalt for. Jeg betaler enten ved å se reklame eller ved å betale, ikke begge deler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...