Gjest Marius B. Jørgenrud Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Gratiskundene fikk mer enn de ba om.Spotify spredte virus og skadevare Lenke til kommentar
fuzzy76 Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Slik jeg ser det, er dette en risiko man tar som bruker når man insisterer på å ikke betale for tjenestene man bruker. Jeg betaler for mange tjenester. Men da krever jeg til gjengjeld at de skal være reklamefrie. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 (endret) Spotify spredte ikke virus og skadevare, virus og skadevare ble spredd via Spotify. Endret 6. oktober 2016 av SlikGårNoDagan 7 Lenke til kommentar
B-- Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Slik jeg ser det, er dette en risiko man tar som bruker når man insisterer på å ikke betale for tjenestene man bruker. Jeg betaler for mange tjenester. Men da krever jeg til gjengjeld at de skal være reklamefrie. Det er ikke slik at alle betaltjenester automatisk er fri for slikt tullball så dette er i beste fall absurd logikk. 1 Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Hadde adblock hjulpet mot dette tru, siden det går via nettleseren? Evt. noscript og sånt stas. Lenke til kommentar
Tore Rosander Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Hadde adblock hjulpet mot dette tru, siden det går via nettleseren? Evt. noscript og sånt stas. Det kommer nok ann på om sidene man ble videresendt til var reelle reklamer eller om de kun var satt opp for dette formålet. Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Hadde adblock hjulpet mot dette tru, siden det går via nettleseren? Evt. noscript og sånt stas. Det kommer nok ann på om sidene man ble videresendt til var reelle reklamer eller om de kun var satt opp for dette formålet. Tja, mener noen adblockere automatisk terminer alt av popup vinduer og faner. Noscript vil jo også stoppe Javascript fra å kjøre uavhengig av om siden er reklame eller ikke. Lenke til kommentar
fuzzy76 Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Slik jeg ser det, er dette en risiko man tar som bruker når man insisterer på å ikke betale for tjenestene man bruker. Jeg betaler for mange tjenester. Men da krever jeg til gjengjeld at de skal være reklamefrie. Det er ikke slik at alle betaltjenester automatisk er fri for slikt tullball så dette er i beste fall absurd logikk. Men alle jeg ville betalt for. Jeg betaler enten ved å se reklame eller ved å betale, ikke begge deler. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Dette forklarer alt... Fikk plutselig slike popups for et par uker siden og senest forrige uke, men verken adblocker eller antivirus stoppet dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå