Øystein.F. Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Motorsaggjegen kan framleis levere der det gjeld.ANMELDELSE: Gears of War 4 1 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 (endret) Argh! Altfor lenge til 11. oktober. Spent på endelig karakter. Denne anneldelsen dempet ikke akkurat hypen for min del :-) Stilte et spørsmål på forumet, men fikk ikke svar. Kanskje noen her, evt anmelder, vet svaret? Dersom jeg kjøpet spillet på PC, får jeg samtidig Xbox-versjonen gratis. Vil jeg kunne kjøre begge versjonene samtidig, slik at jeg kan la en kamerat bruke Xboxen? Endret 6. oktober 2016 av Donkey Kong Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 6. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2016 Argh! Altfor lenge til 11. oktober. Spent på endelig karakter. Denne anneldelsen dempet ikke akkurat hypen for min del :-) Stilte et spørsmål på forumet, men fikk ikke svar. Kanskje noen her, evt anmelder, vet svaret? Dersom jeg kjøpet spillet på PC, får jeg samtidig Xbox-versjonen gratis. Vil jeg kunne kjøre begge versjonene samtidig, slik at jeg kan la en kamerat bruke Xboxen? Eg har fått til å logge på både PC og Xbox One med den same kopien samtidig, så lenge min gamertag berre er innlogga på ei av maskinene. Problemet er at når eg sender invitasjon dukkar den ikkje opp hos mottakar. Får altså til å køyre spelet to stadar med ein lisens, men ikkje å spele saman. Skal sjå nærare på dette i dagane som kjem. 2 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Takk for svar, Øystein. Håper du holder meg/oss oppdatert. Det optimale hadde vært å kunne spille både coop med en konto, og gjerne «dobbelt splitscreen» i Horde-modus på en konto. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Hvorfor skrive en tidlig artikkel om et spill uten å gi karakter? generere hype? Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Hvorfor skrive en tidlig artikkel om et spill uten å gi karakter? generere hype? Fordi vi har spilt kampanjedelen, men ikke fått testet flerspillerdelen grundig ennå. Vi har dermed vurdert en stor del av spillet som sikkert er viktig for mange, og ønsket å skrive noe om den delen nå for å være aktuelle. 2 Lenke til kommentar
HelikopterrrN Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Så om jeg forstår det rett, dersom jeg kjøper spillet til xbox one, selvom jeg ikke har xbox one, så kan jeg spille det på pcen min? Hvordan? Lenke til kommentar
Limefreak Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Så om jeg forstår det rett, dersom jeg kjøper spillet til xbox one, selvom jeg ikke har xbox one, så kan jeg spille det på pcen min? Hvordan? Det knyttes til kontoen din, samme som om du har kjøpt ett spill i steam så kan du spille det på hvilken som helst PC så lenge du logger inn på samme konto. Men skal du bare spille det på PC så kan du kjøpe det i windows store. Lenke til kommentar
HelikopterrrN Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Så om jeg forstår det rett, dersom jeg kjøper spillet til xbox one, selvom jeg ikke har xbox one, så kan jeg spille det på pcen min? Hvordan? Det knyttes til kontoen din, samme som om du har kjøpt ett spill i steam så kan du spille det på hvilken som helst PC så lenge du logger inn på samme konto. Men skal du bare spille det på PC så kan du kjøpe det i windows store. Har ikke akkurat hatt god erfaring med Windows store :/ Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Så om jeg forstår det rett, dersom jeg kjøper spillet til xbox one, selvom jeg ikke har xbox one, så kan jeg spille det på pcen min? Hvordan? Sjelden har uttrykket «gå over elven etter vann» passet bedre :-) 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 gamespot ga spillet 7/10, som egentlig betyr 5/10, mao kjøp spillet hvis du er fan av serien. tror jeg glatt står over, been there done that Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 http://www.opencritic.com/game/2570/gears-of-war-4 Virker lovendes dette. Gleder meg som en unge. JoseCuervo Lenke til kommentar
DigImp Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 De som har GOW4 Ultimate edition får starte å spille 7. oktober. 1 Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Så om jeg forstår det rett, dersom jeg kjøper spillet til xbox one, selvom jeg ikke har xbox one, så kan jeg spille det på pcen min? Hvordan? Du må dog kjøpe den digitale utgaven. Du kan ikke spille på Windows om du kjøper fysisk Xbox-utgave. Lenke til kommentar
samco Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Nok en omtale uten et ord om HDR fra Gamer.no Helt utrolig .. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 (endret) Førsteinntrykket er veldig godt, har akkurat spilt prologen og må si at jeg liker det. EDIT: Spiller pc-versjonen, ligger på 100-140fps alt på Ultra. Gears of War 4 Graphics & Performance Guide Endret 7. oktober 2016 av aBaDmAn91 2 Lenke til kommentar
Batman2 Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Hva med å bytte til et bedre forum system, som Disqus? Lenke til kommentar
gorsol Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Nok en omtale uten et ord om HDR fra Gamer.no Helt utrolig .. Det kan jo tenkes at det ikke blir skrevet om HDR fordi en TV med HDR koster rundt 10 000 kroner akkurat nå, og ikke alle har tilgang til en slik TV. Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 7. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2016 Nok en omtale uten et ord om HDR fra Gamer.no Helt utrolig .. Eg ser ikkje heilt kva som er utruleg med dette. Ny TV-kostar. Det er ikkje alle som har råd til å investere i all ny teknologi etter kvart som den dukkar opp, og om Gamer.no skulle investere i 4k, HDR-skjermar til alle skribentar, hadde vi raskt gått i eit dundrande underskot. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Belager meg på ett PC-kjøp denne gangen, for første gang i serien. Har forlatt Xbox skuta for denne gang, men om maskina mi ikke takler spillet særlig godt får jeg heller vente litt til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå