akelbo Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Ubisoft har fjernet funksjonen for å levere en bedre spillopplevelse.For Honor dropper lokal flerspiller Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 (endret) Ubisoft: Hating gamers for years. Hva er det neste de finner på? 10 fps og sier det gjør spillene bedre? Endret 6. oktober 2016 av LoveAmiga 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Ubisoft: Hating gamers for years. Hva er det neste de finner på? 10 fps og sier det gjør spillene bedre? Var dette så ille ? Kjenner ingen som ville ha byttet ut online med local i et slikt spill. Og det er mye bra Ubisoft står bak de siste 10 årene, du vet når alle skal være viktigper og følge YouTubere sine meninger slavisk så blir det fort mye unødvendig hat. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 (endret) Ubisoft: Hating gamers for years. Hva er det neste de finner på? 10 fps og sier det gjør spillene bedre? Var dette så ille ? Kjenner ingen som ville ha byttet ut online med local i et slikt spill. Og det er mye bra Ubisoft står bak de siste 10 årene, du vet når alle skal være viktigper og følge YouTubere sine meninger slavisk så blir det fort mye unødvendig hat. Så har du oss som er litt eldre og ikke ser på disse "YouTuberne" som du tydeligvis gjør og gjør oss opp våre egne meninger. Mer skremmende er det at enkelte ikke ser hva galt Ubisoft har gjort de siste årene. Endret 7. oktober 2016 av LoveAmiga 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 (endret) Etter det jeg prøvde av spillet så synes jeg dette var en ok avgjørelse. Det er ikke et typisk couch co-op spill synes jeg. Og når det kommer til Ubisoft så er dem vel nå like populære å være sinna på som EA og Apple. Og hvor mye har vært fortjent kritikk, men som vanlig så er det meste way over the topp ifra endel zealot's. Endret 6. oktober 2016 av LarZen 1 Lenke til kommentar
SaleEfag Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Helt greit for meg, synes Ubisoft har gjort god jobb med spillene som dem leverer Lenke til kommentar
Wonton Freak Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Helt greit for meg, synes Ubisoft har gjort god jobb med spillene som dem leverer https://www.youtube.com/watch?v=xNter0oEYxc nei. Mesteparten av spela til ubisoft lide av falsk markedsføring, å heilt grusomme utgivelsa fulle av bugs som ødelegge spelopplevelsen eller gjer spele uspeleleg i lengre perioder. Det einaste spelet eg ikkje har hatt problem med dei siste 5 åra er Anno 2205, eit spel som i grunn er ein veldig forenkla versjon av Anno 2070 med mindre funksjonar og dybde. Einaste oppgraderinga er grafikken. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Ubisoft: Hating gamers for years. Hva er det neste de finner på? 10 fps og sier det gjør spillene bedre? Var dette så ille ? Kjenner ingen som ville ha byttet ut online med local i et slikt spill. Og det er mye bra Ubisoft står bak de siste 10 årene, du vet når alle skal være viktigper og følge YouTubere sine meninger slavisk så blir det fort mye unødvendig hat. Unødvendig hat du, Ubisoft har ihvertfall ikke fått mer kritikk enn de fortjener. AtW Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Frem til alle utviklerne i UBI blir dratt ut i gatene og baka opp av befolkninga, og lederne av selvskapet blir hanged drawn and quartered har ikke UBI fått nok kritikk. De får Valve, EA og Mussolini til å alle virke virke som snille barne tv onkler og tanter. Lenke til kommentar
Simen M Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Slår meg ikke som et ordinært split-screen spill, og tror heller ikke det fungerer så bra som split-screen heller. 1 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Etter det jeg prøvde av spillet så synes jeg dette var en ok avgjørelse. Det er ikke et typisk couch co-op spill synes jeg. Og når det kommer til Ubisoft så er dem vel nå like populære å være sinna på som EA og Apple. Og hvor mye har vært fortjent kritikk, men som vanlig så er det meste way over the topp ifra endel zealot's. Slapt forsøk på hersketeknikk. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Etter det jeg prøvde av spillet så synes jeg dette var en ok avgjørelse. Det er ikke et typisk couch co-op spill synes jeg. Og når det kommer til Ubisoft så er dem vel nå like populære å være sinna på som EA og Apple. Og hvor mye har vært fortjent kritikk, men som vanlig så er det meste way over the topp ifra endel zealot's. Slapt forsøk på hersketeknikk. Tror du må ta deg en liten pause jeg. Du er liksom ikke like konstruktiv lengre. Du prøver hardt å lage kvalme men det preller liksom bare rett av. 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 (endret) Ubisoft: Hating gamers for years. Hva er det neste de finner på? 10 fps og sier det gjør spillene bedre? Var dette så ille ? Kjenner ingen som ville ha byttet ut online med local i et slikt spill. Og det er mye bra Ubisoft står bak de siste 10 årene, du vet når alle skal være viktigper og følge YouTubere sine meninger slavisk så blir det fort mye unødvendig hat. Unødvendig hat du, Ubisoft har ihvertfall ikke fått mer kritikk enn de fortjener. AtW Har du prøvd spillet ? Det er veldig bra. Så hva er problemet ??? Kutt ut signaturen, det var ikke kult 5 år siden, og det er ikke kult nå. PLEASE Endret 7. oktober 2016 av Realzi Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Du snakket om kritikken de ti siste årene. Jeg signerer ikke for å være kul. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå