Fotoskrulla Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Hustad Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Godt komponerte landskapsbilder i panorama fra Romsdal med naturtro farger. Likte best V1 da jeg er svak for varder .-) Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Hvilken objektiv har du brugt ? flot og bredt billede :-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2016 Godt komponerte landskapsbilder i panorama fra Romsdal med naturtro farger. Likte best V1 da jeg er svak for varder .-) Mvh Gunnar Hei Gunnar! V2 er nok bedre rent teknisk, men varde er jo alltid et pluss! Takk for kommentar og kom deg ut og nyt dagen og ta noen fine bilder! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2016 Hvilken objektiv har du brugt ? flot og bredt billede :-) Hei Suss! Her har jeg brukt mitt Sony/Zeiss objektiv 16-35mm. Jeg har brukt panoramafunksjonen i apparatet. Bildene er ikke croppet. En fin tur med mye luft og god utsikt! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Se nå virker som du også har falt for panoramaformatet. Det dukker stadig opp. Flott utsnitt og komp. Roar 1 Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Praktfull utsikt, flott panorama. Det er plass til matproduksjon mellom stolte fjell vestpå, er noe som tydelig fremgår. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2016 Se nå virker som du også har falt for panoramaformatet. Det dukker stadig opp. Flott utsnitt og komp. Roar Jo da, er glad i panoramaformat. Her har jeg brukt panoramafunksjonen på kameraet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2016 Praktfull utsikt, flott panorama. Det er plass til matproduksjon mellom stolte fjell vestpå, er noe som tydelig fremgår. Jeg blir oppriktig glad over å se slike oppdyrka fine jorder som brukes til matproduksjon jeg. Og blir litt lei meg når oppdyrka mark brukes til å bygge boliger på, eller bare står brakk og gror igjen. Nydelig og luftig utsikt som ble vanskelig å fotografere uten å ta med alt i et panoramasveip ..eller to.. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Hello my dear Another nice landscape panoramic picture Reminds of the landscape at my place, Andøya Have a nice day M v h Leif 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2016 Hello my dear Another nice landscape panoramic picture Reminds of the landscape at my place, Andøya Have a nice day M v h Leif Takk skal du ha Leif! Det er utrolig flotte dager nå her på Sunnmøre, er det fint nordafor også? Uansett vær så håper jeg du får en finfin dag! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Nydelige landskapsbilder i panoramaformat , jeg går også for v1 som min favoritt . Skal en ha bedre utsikt enn dette må man opp å fly . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg