J. Verlander Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Vurderer å selge min Pixel Silver 32GB ubrukt i esken. Hvilken pris kan jeg forvente? Selger den fordi det frister litt med 128GB Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Jeg er ihvertfall glad for at jeg gikk for 128GB =) Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Hvor er de beste tilbudene på Pixel XL 128Gb nå? Enten i eller utenfor Norge. Gjerne med ekstra utstyr. Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Får en XL fra England om noen dager. Vurderer å teste Krusell-casen fra Komplett. Noen som har sett skjermbeskytter i glass i Norge? Vil gjerne ha det så fort som mulig... Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 Tviler på at det er noen tilgjengelig i Norge. Jeg måtte kjøpe min fra eBay. 1 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Noen som har kjøpt Pixel herfra? https://www.unlocked-mobiles.com/sim-free-mobile-phones/google-pixel-xl-sim-free-p-87093.html Erfaringer? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Som jeg skrev tidligere så handlet jeg XL 128GB derfra. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Mulighet for å få med brillene noen plass? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Som jeg skrev tidligere så handlet jeg XL 128GB derfra.Ja, fått testet den? Fått beskyttelsen? Kjøpte og fått beskyttelse for baksiden, men ingen mobil å ha i :-( Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Den har vært i bruk i snart over en måned Må ærlig innrømme at hadde ikke min N6P knust så hadde jeg nok ikke kjøpt Pixel. Men det er en veldig fin telefon. Kjapp! Kameraet er også hakket bedre enn N6P. Nå er nok ikke jeg den mest avanserte brukeren. Spiller lite på telefonen, bruker den mest til "apps". Lenke til kommentar
Tallang Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 ExcaliBuR: Hvordan type lader fulgte med? Så du nevnte en engelsk/USA hybrid. Denne fungerer vel da i Norge? Og har du noen nye erfaringer å dele nå etter å ha blitt litt kjent med telefonen? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Ja hva med de "feilene": 1. som dårlig kamera i mot lys? 2. Mic er dårlig 3. Blir for varm 4. Forskjellige batteri kvalitet (noen ganger bra, andre dårlige). Ene dagen leser jeg bare positive ting, andre dagen negative ting. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 ExcaliBuR: Hvordan type lader fulgte med? Så du nevnte en engelsk/USA hybrid. Denne fungerer vel da i Norge? Og har du noen nye erfaringer å dele nå etter å ha blitt litt kjent med telefonen? Så lenge du har en overgang for euro shuko så går det. Adapteren selv går fra 110V - 230V mener jeg Ja hva med de "feilene": 1. som dårlig kamera i mot lys? 2. Mic er dårlig 3. Blir for varm 4. Forskjellige batteri kvalitet (noen ganger bra, andre dårlige). Ene dagen leser jeg bare positive ting, andre dagen negative ting. 1. Skal teste dette mer ut, har ikke erfart noen store utfordringer der enda. Men, telefonen har en tendens til å henge når man filmer... 2. Ingen klager på mikrofon, dog har jeg et snev av høytaler-problemet (spraking ved bestemte frekvenser). Ikke i nærheten like ille som demonstrert der, men det er der. 3. Har telefonen pakket inn i en spigen case, ikke erfart noen varmgang. 4. Jeg spiller som sagt lite, men jeg bruker en del apps, surfer en del, musikk og film, minste som har vært igjen hittils av batteri er ~40% ved dagens slutt. Lenke til kommentar
Tallang Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 ExcaliBuR: Man kan kanskje kjøpe europeisk versjon av laderen hvis man vil slippe euro-overgang utenpå laderen som følger med? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Nei, finnes ingen offisiell lader til Pixel for euro. Jeg bruker laderen til N6P, fungerer fint. Lenke til kommentar
Tallang Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Den de selger i Tyskland må vel fungere for tyske støpsler. De er like de vi har såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Skjønner, mente at pixel kun ble solgt offisielt i USA og England. Tar gjerne i mot en link til Tyskland. ☺️ Lenke til kommentar
madmats Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Skjønner, mente at pixel kun ble solgt offisielt i USA og England. Tar gjerne i mot en link til Tyskland. ☺️ https://support.google.com/store/answer/2462844?hl=en linken er store.google.com men du må befinne deg i rett land da Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Hmm, skal prøve meg på VPN til tyskland da og se! Går jeg dit her så får jeg fortsatt bare opp Chromecast, dog på tysk... Takk for tipset! Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Hmm... kommer hit: og da blir man videresendt til USA siden og kan få kjøpe Pixel bl.a. Fortsatt bare "amerikansk" lader... (nettaddressen forandrer seg til: https://store.google.com/collection/accessories?hl=de&gl=US ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå