bobky Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Ser de selger Pixel på Multicom og PS. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Fordelen med å handle der er at man får norsk reklamasjonsrett. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Betalte 10.000 på Proshop.no tidligere, og skal være i posten imorgen / neste dag. MEN jeg er jo i USA og får ikke teste den ut før om 5dager Det var jo feil versjon jeg kjøpte. Fikk Pixel (ikke XL) utgaven. Har sendt den i retur. Så da får jeg se hva jeg kjøper meg(Xiaomi Mi Note 2, OnePlus 3T eller Pixel XL), alt etter hva som blir først tilgjengelig. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 (endret) Betalte 10.000 på Proshop.no tidligere, og skal være i posten imorgen / neste dag. MEN jeg er jo i USA og får ikke teste den ut før om 5dager Det var jo feil versjon jeg kjøpte. Fikk Pixel (ikke XL) utgaven. Har sendt den i retur. Så da får jeg se hva jeg kjøper meg(Xiaomi Mi Note 2, OnePlus 3T eller Pixel XL), alt etter hva som blir først tilgjengelig. Kunne solgt den videre vink vink edit: da har jeg bestilt min fra Google Store Endret 11. november 2016 av J. Verlander Lenke til kommentar
fflex Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Fra Google store? Brukt VPN? Tenkte å kjøpe meg Pixel i London i desember, og fysisk butikk. Lenke til kommentar
KlamiLysken Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Betalte 10.000 på Proshop.no tidligere, og skal være i posten imorgen / neste dag. MEN jeg er jo i USA og får ikke teste den ut før om 5dager Det var jo feil versjon jeg kjøpte. Fikk Pixel (ikke XL) utgaven. Har sendt den i retur. Så da får jeg se hva jeg kjøper meg(Xiaomi Mi Note 2, OnePlus 3T eller Pixel XL), alt etter hva som blir først tilgjengelig. Kunne solgt den videre vink vink edit: da har jeg bestilt min fra Google Store Frå Google Store ? Korleis ? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 (endret) Det er nok via VPN og kanskje amerikansk visa kort(det lar seg kjøpe). Så må du få sendt den til kjente, evt via jet carrier. Eller så tror jeg det ikke er lett for å få tak på Pixel XL 128Gb. Om du ikke er i USA da. Når jeg var det (for noen dager siden) så var alle plasser utsolgt. Endret 12. november 2016 av ray001 Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Betalte 10.000 på Proshop.no tidligere, og skal være i posten imorgen / neste dag. MEN jeg er jo i USA og får ikke teste den ut før om 5dager Det var jo feil versjon jeg kjøpte. Fikk Pixel (ikke XL) utgaven. Har sendt den i retur. Så da får jeg se hva jeg kjøper meg(Xiaomi Mi Note 2, OnePlus 3T eller Pixel XL), alt etter hva som blir først tilgjengelig. Kunne solgt den videre vink vink edit: da har jeg bestilt min fra Google Store Frå Google Store ? Korleis ? Familie som bor i USA, skal bortover om en måneds tid 1 Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 (endret) Må innrømme at jeg har min fortsatt i eske, venter på case og glass... Og grunnen er at tidligere i våres klarte jeg å knuse min Nexus 6, kjøpte meg 6p som erstatter og klarte å knuse denne i september... Så nå bruker jeg en G4 play, og må innrømme at jeg er meget imponert over en telefon til ca. 1 500,-! Endret 13. november 2016 av ExcaliBuR Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 (endret) Ouch, dårlig sikkerhet på denne https://twitter.com/FreedomeVPN/status/798145243933720580 Endret 14. november 2016 av TheGizmo Lenke til kommentar
madmats Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 60 sekunder er vel ikke så veldig kort? Et annet sikkerhetshull på Safari for macOS sierra tok 20 sek, samme konferanse Lenke til kommentar
bobky Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Da var XL i hus. Virker svært bra etter 1 dags bruk. Ingenting som er negativt. Glatt som ei såpe, men det er nå felles for de fleste nye telefoner. Deksel skal på uansett... 1 Lenke til kommentar
KlamiLysken Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Da var XL i hus. Virker svært bra etter 1 dags bruk. Ingenting som er negativt. Glatt som ei såpe, men det er nå felles for de fleste nye telefoner. Deksel skal på uansett... Kvar kjøpte du ifrå ? Lenke til kommentar
bobky Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Da var XL i hus. Virker svært bra etter 1 dags bruk. Ingenting som er negativt. Glatt som ei såpe, men det er nå felles for de fleste nye telefoner. Deksel skal på uansett... Kvar kjøpte du ifrå ? Multicom Lenke til kommentar
fflex Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 (endret) Kompis som tar med en Pixel til meg fra USA, gleder meg. 650 dollars koster den der. Poster erfaringer ifht min "gamle" Nexus 5X etterhvert. Endret 19. november 2016 av fflex Lenke til kommentar
paroa Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 (endret) Jeg fikk Pixel på mandag, må si jeg er svært fornøyd med den i de 2-3dagene jeg har hatt den. Jeg merker spesielt at Chromecast fungerer veldig mye bedre med Pixel en med min gamle Honor 6, det kan seff være noe strømsparingsgreier på Honor som klusset til hele tiden, men det var et irritasjonsmoment som nå er borte. Veldig behagelig telefon, ikke glatt i forhold til Honor 6. Edit: Videostabiliseringen er helt rå, det må jeg legge til! Kameraet og skjermen er også langt bedre en hva jeg er vandt med. Endret 24. november 2016 av paroa 1 Lenke til kommentar
KlamiLysken Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Nokon som har erfaring med å kjøpe på google play store uk ? Blir vel eit kaos utan like om noko går gale, med tanke på garanti og reklamasjon osb. So må ein vel kjøpe ein overgang til ladaren. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Jeg bruker bare laderen fra N6P, funker fint og hurtiglader den også, ikke like fort men jeg lader når jeg sover så det betyr ingenting for min del. Lader uansett fort nok om det skulle være noe. Men ja, i utgangspunktet trenger man overgang ja. Koster vel ikke mange kronene på clas, biltema etc. 1 Lenke til kommentar
paroa Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Jeg kjøpte bare en usb c lader fra "Sandstrøm" på Elkjøp, den hurtiglader. Det står "Lader raskt" på skjermen når jeg plugger den i, det er mulig den originale lader raskere. Gjorde en test av saktefilm med Google Pixel igår: https://www.youtube.com/watch?v=JE61ZmhpTPM 1 Lenke til kommentar
fooW Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 (endret) dere som har kjøpt google pixel fra USA, fungerer alt av 4G,4G+ etc? er det ikke noe forskjeller i band eller noget, eller gjelder ikke dette lenger. Ligger forsåvidt også plenty med pixel's på ebay ser jeg. Endret 29. november 2016 av fooW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå