madmats Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Proshop importerer direkte selv. Hvertfall har de gjort det med Nexus ved tidligere lanseringer Lenke til kommentar
KlamiLysken Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Proshop importerer direkte selv. Hvertfall har de gjort det med Nexus ved tidligere lanseringer Ok. Kan forklare prisen Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Jeg har kjøpt den via Proshop.no. Skal visst kunne hente den rundt 04.11.16 Men den er ikke sendt enda ifra proshop 2 Lenke til kommentar
Tallang Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Ser at Proshop skal ha svimlende 11990,- for Pixel XL 128GB. Er det virkelig dette som kommer til å bli prisen for denne modellen, eller er dette bare en "vi-er-først-ute"-pris som kommer til å roe seg når andre butikker får telefonen på lager? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Det er nok en "litt dyrere for deg som ikke klarer å vente" pris, men den ser uansett ut til å bli en umenneskelig dyr telefon. Lenke til kommentar
Tallang Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Ifølge denne artikkelen på IT-avisen (http://itavisen.no/2016/10/06/her-er-de-norske-google-pixel-prisene/) kommer prisen på den dyreste modellen til å havne på rundt 8990,-. Dette antar jeg bare er estimert ved å se på den amerikanske prisen omgjort til NOK, så helt presist er det nok ikke. Men det er absolutt mer innafor enn 11990,- Krysser fingrene for at dette ikke vil bli faktisk utsalgspris. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Prisene er jo identisk med "konkurrerende" iPhone i de fleste markeder, så det er nok der prisen vil ligge når den blir offisielt tilgjengelig. At Proshop tar seg litt ekstra betalt for å importere selv er det vel liten tvil om. Lenke til kommentar
mtsivert Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Har bestilt XL fra carphonewarehouse.com med levering via forward2me.com. £720 for telefonen og ca £30 i frakt fra F2M. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 mtsivert: Slapp du VAT da? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Betalte 10.000 på Proshop.no tidligere, og skal være i posten imorgen / neste dag. MEN jeg er jo i USA og får ikke teste den ut før om 5dager Lenke til kommentar
mtsivert Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 mtsivert: Slapp du VAT da? Nei, etter et døgn fikk jeg epost om at ordren var kansellert pga. feil i adresse / betalingsinformasjon. Ser ikke ut til at dette er mulig å få til. Har bestilt fra proshop nå, men ikke fått bekreftelse fra dem enda. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Min XL 128GB ligger nå hos FedEx på skedsmo. Bestilt fra www.unlocked-mobiles.com Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Se hva jeg endelig har fått =) 3 Lenke til kommentar
KlamiLysken Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 wow! gratulere! :-). Kva kosta den ? Var det lang leveringstid ? Fyrsteinntrykk ? :-) Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Kjøpte den fra unlocked-mobiles.com, og må innrømme at jeg var litt spent på om den i det hele tatt kom. Er veldig skeptisk til nettsider som ikke tar paypal. Ble £724.15 + £20 i frakt, så 7500,-. Mva kommer i tillegg oppå det, så rimelig stiv pris. Men jeg ser at utsalgsprisen ikke er værst når man sjekker prisen fra Google store. Det tok litt tid før de fikk den på lager, men den ble sendt med en gang den kom inn (ihvertfall ifølge mailene fra selger). Transporten brukte i utgangspunktet bare en dag til Norge, men i kjent norsk stil, så måtte den ligge hele fredagen hos FedEx i Oslo (ifølge sporingssystemet dems kom den dit ca. kl 0630 fredag morgen), og FedEx videresendte den til Bring! Så jeg fikk den i dag istedenfor mandag som var FedEx egen estimerte leveringstid. Men, dette er jo FedExs feil, ikke selger. Førsteinntrykk er: Laderen som følger med er selvfølgelig en hybrid for GB og USA, ikke utbyttbar stikk på. Nå har jeg ikke fått brukt den så mye, og den kommer nok til å bli liggende inntil jeg får skjermbeskytter og Spigen casen, men den virker meget responsiv generelt, veldig behagelig skjerm å bruke, føles på en måte "bløt" mot fingertuppene. Ellers er det det vanlige alufeelen bak der det er. Knappene er faste, egentlig mer faste enn det jeg er vant til fra tidligere Nexuser. Men, jeg har ikke fått testet kamera skikkelig dessverre... Lenke til kommentar
EspenX Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 wow! gratulere! :-). Kva kosta den ? Var det lang leveringstid ? Fyrsteinntrykk ? :-) Ang leveringstiden fra unlocked mobiles, så vær obs på at leveringstiden på nettsidene deres hele tiden utsettes et par dager. Jeg bestilte Pixel fra dem for to uker siden, venter fortsatt. Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Hmm, lover ikke godt: "Pixels seem to be having trouble with LTE band 4 connectivity, possibly other bands, around the world" http://www.androidpolice.com/2016/11/08/pixels-seem-to-be-having-trouble-with-lte-band-4-connectivity-possibly-other-bands-around-the-world/ Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Tror ikke det vil gjelde så mye i Norge, da "vi" kjører med flere frekvenser. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Noen som har noe anelse om mulig lanserings dato i Norge? Jeg skulle gjerne hatt en før jul. Lenke til kommentar
EspenX Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Noen som har noe anelse om mulig lanserings dato i Norge? Jeg skulle gjerne hatt en før jul. Jeg tror det er en god mulighet for at Pixel ikke lanseres i Norge med det første. Jeg har hørt at det skyldes at Google Assistant - som jo er en hovedfeature på Pixel - ikke uten videre funker så bra på skandinaviske språk og at lansering i Norden derfor ikke er nært forestående. Det hadde vært interessant om noen av dere som har Pixel kan fortelle om/hvordan Assistant funker på norsk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå