ray001 Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Any updates? Hvor kan jeg kjøpe denne Pixel XL. Kjøper enten i Norge eller USA. Jeg skal til USA om kort tid, så får jeg muligheten kjøper jeg en der. Hvilke butikker i USA selger den uten abb? Lenke til kommentar
madmats Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Google samarbeider med Verizon om Pixel, så du må passe på at du ikke kjøper via dem så du ikke får en som er låst til Verizon. Tror eneste mulighet til å kjøpe ulåst er å kjøpe via Google store, men google har jo vist seg å være elendige til å lansere Nexus selv. Virker som de har tenkt å ha ekte Google stores enkelte steder, om enn midlertidig: https://www.engadget.com/2016/10/07/google-pixel-store-new-york/ Lenke til kommentar
KlamiLysken Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 http://www.tek.no/artikler/test-google-pixel-xl/363377 1 Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Da har jeg bestilt Pixel XL 128GB black så får vi se om den kommer.... Lenke til kommentar
KlamiLysken Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Da har jeg bestilt Pixel XL 128GB black så får vi se om den kommer....Frå kvar? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Unlocked-Mobiles.com Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Betalte du £868.98 inc VAT eller £724.15 ex VAT? Så blir det mva og frakt? Hva var / blir total pris? Sto det noe tid om levering? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 ex VAT prisen + frakt. Totalprisen blir det som tollkursen, som pr. nå er på 10, som blir 7 450 + evt. mva. så totalen blir da 9 312,5. Men, tollkursen varierer fra uke til uke, og kursen som brukes av fortoller er når varen når norsk grense. 1 Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 http://www.unlocked-mobiles.com/blog/google-pixel-and-pixel-xl-update/ Lenke til kommentar
Harley Davidson Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Ubegrenset skylagring er kun for bilder i Google Photos ikke generelt lagring i Google Drive Her har du det typsike; Men hvor ligger bildene? I gDisk? Ligger det I Google Photos eller ligger de I Album? Eller ligger de I Dropbox? Eller ligger de hos google? Hvor ER backupene egentlig? Hvor havner bildene til slutt? Hvorfor skal ALLE apper som bare rører et bilde- være programmet som tar backup av kamerarullen din? Android som OS er helt Sønderrevet fragmentert. Feks på min forrige note 4 så var Dropbox en del av pakken. Dropbox ville ta sikkerhetskopi av bildene mine, google ville via googlekontoen det samme, likeså ville Google Disk. Således ville Samsung-kontoen. Og da jeg ble påtvunget Foto-appen fra google skulle jaggu også den skjøte sikkerhetskopiene. Også har vi videre 2-3 musikkapper osv. Google er ikke noe god på å sette og holde seg til standarder og ordninger. Ikke nødvendigvis google alene, men også partnerene, og de som produserer telefoner med dere os. Lenke til kommentar
TomTucker Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Uten å prestere å bruke søkefunksjonen, noen som vet når Pixel XL 32gb kommer til Norge? Arbeidsgiver lurer på om jeg vil ha telefon, å Pixel seiler vel opp som den sterkeste på markedet akkurat nå. Iphone er ikke med i stykket. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Lansering her er ikke kjent. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 28. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2016 Proshop har den forventet inn 31.10, men dette er jo da importert telefon, er ikke satt noen lanserings dato. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Er nok "sideimport". Og prisen er flat 10 lapper på enten "vanlig" 128GB eller XL på 32? Lenke til kommentar
Holycrap Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Kjøpte XL i Storbritannia. Var verdt pengene. Batterilevetiden var overraskende god i mot det jeg har hatt før Lenke til kommentar
KlamiLysken Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Kjøpte XL i Storbritannia. Var verdt pengene. Batterilevetiden var overraskende god i mot det jeg har hatt før Fysisk ? Eller bestilte du på nett ? Lenke til kommentar
Holycrap Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Fra google sine nettsider. Bestilte til en venns adresse 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Venter også på at Pixel forhåpentligvis kommer til Norge. Det er snakk om for mye penger til at jeg vil bestille den fra utlandet. Vil gjerne ha garantier og reklamasjonsrett i orden. Lenke til kommentar
Tallang Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 (endret) Leste noen rykter om at telefonen ikke kom til å komme til Norge med det første, og i frykt av at dette var sant sendte jeg en mail til Proshop for å høre med dem. Dette svarte de: "Det er dessverre ikke mulig å si noe sikkert om levering av denne telefon. Vi har mottatt noen få Pixel 128GB, dessverre ikke nok til alle våre forhåndsbestillinger. Hvor lang tid det går før neste levering er dessverre uvisst." Dette betyr vel forhåpentlig vis at telefonen har kommet til Norge, og at det bare er snakk om tid/tilgjengelighet før den blir mulig å kjøpe her og Endret 1. november 2016 av Tallang 1 Lenke til kommentar
KlamiLysken Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Leste noen rykter om at telefonen ikke kom til å komme til Norge med det første, og i frykt av at dette var sant sendte jeg en mail til Proshop for å høre med dem. Dette svarte de: "Det er dessverre ikke mulig å si noe sikkert om levering av denne telefon. Vi har mottatt noen få Pixel 128GB, dessverre ikke nok til alle våre forhåndsbestillinger. Hvor lang tid det går før neste levering er dessverre uvisst." Dette betyr vel forhåpentlig vis at telefonen har kommet til Norge, og at det bare er snakk om tid/tilgjengelighet før den blir mulig å kjøpe her og Trur proshop er dansk. Men om den vert tilgjengeleg i Danmark bør den vel dukke opp her og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå