Softis12 Skrevet 7. november 2019 Del Skrevet 7. november 2019 Driver og snuser på Pixel 3. Er ikke så ille pris på den nå. Vurderte det samme faktisk. Lurer bare på om de ble kvitt noen av barnesykdommene mtp kræsj av programvare og slikt med for lite RAM osv. Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 8. november 2019 Del Skrevet 8. november 2019 Tror den fortsatt er litt plaget av barnesykdommer. Det står mellom Pixel 3 og OP 7T for min del. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 Hva er de beste alternativene til Pixel 4? Jeg vil ha VoLTE, så Pixel utgår. Men jeg ønsker: Android One Helst så lite custom UI som mulig Bra kamera Bra ytelse Bra batteritid Vanntett Ikke ekstremt stor skjerm Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 Saftis skrev (7 timer siden): Hva er de beste alternativene til Pixel 4? Jeg vil ha VoLTE, så Pixel utgår. Men jeg ønsker: Android One Helst så lite custom UI som mulig Bra kamera Bra ytelse Bra batteritid Vanntett Ikke ekstremt stor skjerm Hvis du ikke ønsker pixel så hvorfor spørre i tråden som omhandler pixel? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 Fordi jeg vil anta at det er en del som har vurdert den samme telefonen opp mot andre alternativ her? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 Saftis skrev (10 timer siden): Hva er de beste alternativene til Pixel 4? Jeg vil ha VoLTE, så Pixel utgår. Men jeg ønsker: Android One Helst så lite custom UI som mulig Bra kamera Bra ytelse Bra batteritid Vanntett Ikke ekstremt stor skjerm Jeg gikk fra Pixel XL til Nokia 9 PureView. Er fornøyd med det. Lenke til kommentar
baroiic Skrevet 5. mars 2020 Del Skrevet 5. mars 2020 Noen som har noen erfaringer med Pixel 3a her? Tenker da med tanke på 4g osv. Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 11. mars 2020 Del Skrevet 11. mars 2020 https://m.gsmarena.com/google_reveals_the_pixel_4a_price_on_a_billboard-news-41944.php Vet ikke om denne er ekte 1 Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 3. april 2020 Del Skrevet 3. april 2020 (endret) Trygt å bestille Pixel 3a fra It-store? Noen erfaringer? Edit: Ser de har Pixel 3 128GB til 5350 kr. https://www.it-store.no/google-pixel-3-128gb-not/cat-p/c/p1500012192 Litt skeptisk... Endret 3. april 2020 av Magnetar Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 18. april 2020 Del Skrevet 18. april 2020 Er det noen som vet om BankID funker med custom rom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå