Gå til innhold

Google Pixel

Cord

Anbefalte innlegg

Det er jo sant forsåvidt at iOS er bra optimalisert. De stiller litt i en egen klasse der spesielt på dvale. Men Ah er nå Ah om en skal bruke litt av kruttet som er i telefonen og skjermen er mye på. 

3-6? Mate 20 pro har nå fått 7-9 timer i div tester. P30 proen i testen under fikk 11,5 når pixel 3 fikk 6 timer.. Vanskelig å bruke mer penger på å kjøpe ny telefon og så nedgradere du ser den? Tenker det får bli Note 10+ eller Mate 30 pro siden det er samsung og huawei som topper hardware for tiden. Alle kjører nå uansett Android :)

https://www.youtube.com/watch?v=kgwdvdJlvJw

Vet ikke hvem du sikter til eller hvilken telefon du snakker om. Kan ikke være pixel 4 om ryktene om hardwaren stemmer ;)

Alle videoer som tester batteritid er clickbait. Hvilken som helst telefon kan få bra skjermtid så lenge skjermen er på uten at man gjør noe på telefonen. Nå gikk jeg inn på en tilfeldig video som testet Pixel 3a XL mot bl.a Zenfone 6 som har 5000mAh. Pixel vant.

Kan putte så mye mAh man vil i en telefon, men så lenge man ikke klarer å optimalisere systemet så vil det gå fort uansett. 

Pixel 4 kommer nok å slå det meste ute på markedet når den blir lansert, nettopp pga topp hardware og bra optimalisering og ikke minst et rent OS. Hvor mye ram tenker du hadde vært fornuftig å puttet i Pixel? Hvorfor skal man sette inn feks 8gb når systemet egentlig ikke trenger det?

Endret av brukernavn331
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aabLQt

Gleder jeg til Android 10 som visstnok skal komme i dag

Kommer sikkert kl 19.

Har kjørt Android 10/Q siden mars så jeg gleder meg mer til Android 11  :lol:

Lenke til kommentar

Det har nok alltid funket. Men ikke om du sveiper hvor som helst på skjermen. Det sirkulerte et klipp der noen med tilgang til et eller annet gjorde det i en beta av Android 10.

Ja, det er det jeg sier. Nå funker det å sveipe ned på nederste del av låseskjermen og få opp snarveier til innstillingene. Har ingen eldre variant av Android å teste på her, men jeg tror deg når du sier at det ikke har vært sånn før. På 10 funker det iallefall.

Endret av frohmage
Lenke til kommentar

Ja, det er det jeg sier. Nå funker det å sveipe ned på nederste del av låseskjermen og få opp snarveier til innstillingene. Har ingen eldre variant av Android å teste på her, men jeg tror deg når du sier at det ikke har vært sånn før. På 10 funker det iallefall.

Hm, rart. Skjer ingenting når jeg gjør det på min. Ikke når telefonen er ulåst heller. Hvilken telefon har du?

Edit: det funker på låseskjermen så lenge jeg har en notification der.

Endret av brukernavn331
Lenke til kommentar

Ellers kan du jo swipe fingerprintscanneren, da, om du enabler det under gestures.

Ja, er den jeg har brukt hele tiden. Men hadde håpet at sveiping hvor som helst på skjermen hvertfall skulle komme i offisiell release. Blitt så vandt med å ha det når jeg har brukt Nova launcher på andre telefoner, så litt rart å ikke kunne bruke det på pixel. Får håpe det kommer i en oppdatering snart :)

Lenke til kommentar

Hm, rart. Skjer ingenting når jeg gjør det på min. Ikke når telefonen er ulåst heller. Hvilken telefon har du?

Edit: det funker på låseskjermen så lenge jeg har en notification der.

Kanskje du har fått en bugg som ikke så mange andre har for en gangs skyld :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...