polsen Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Ser at Pixel 3 har blitt satt ned med rundt 110 pund i England, og sikkert tilsvarende i US, de siste dagene. Noen som har erfaring med hvor fort slikt brer seg til Norge? Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 De går jo ned i pris hele tiden nå. Har lyst på 3 XL. Lenke til kommentar
polsen Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 De går jo ned i pris hele tiden nå. Har lyst på 3 XL. Hva gjør at du heller velger 3 XL fremfor 3? (Selv synes jeg disse begynner å bli i største laget. Ønsker å kunne betjene med én hånd...) Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Hva gjør at du heller velger 3 XL fremfor 3? (Selv synes jeg disse begynner å bli i største laget. Ønsker å kunne betjene med én hånd...) Det er større batteri, skjerm og skjermoppløsning. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 Noen som tester Q? Takk for tips! Visste ikke en gang at vi fikk denne. Laster ned nå, så får vi se om noe funker i morra. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 Bare hyggelig. Ja, var litt merkelig at OG Pixel får denne faktisk, men hyggelig overraskelse =). Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 Absolutt hyggelig overraskelse, ja! Ser forøvrig ut til å funke fint så langt. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. mai 2019 Del Skrevet 24. mai 2019 Blir flytta over til Ice snart fra komplett, og spurte Ice kundeservice om de hadde tenkt å støtte VoLTE og Wifi tale på Pixel, og han i kundeservice mente de allerede gjør det i deres eget nett. Noen som har noe erfaringer med dette? Vil gjerne se det før jeg tror det. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 24. mai 2019 Del Skrevet 24. mai 2019 Noen som har noe erfaringer med dette? Vil gjerne se det før jeg tror det. Får ikke VoLTE med Pixel hos ICE her. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. mai 2019 Del Skrevet 24. mai 2019 *sukk*, skjønte nesten det. Ikke noe nytt at kundeservice ikke vet hva de snakker om. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 24. mai 2019 Del Skrevet 24. mai 2019 Er det noen operatører som støtter wifitale og/eller volte på pixel? Får ikke det hos telia ihvertfall. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 24. mai 2019 Del Skrevet 24. mai 2019 *sukk*, skjønte nesten det. Ikke noe nytt at kundeservice ikke vet hva de snakker om. Dette var forresten svaret jeg fikk i September i fjor Vi har dessverre ingen informasjon om akkurat denne telefonen, så jeg tror ikke det vil skje med det første. VoLTE vil bli tilgjengelig for de fleste telefoner, men det kan ta litt tid før alle er over. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. mai 2019 Del Skrevet 24. mai 2019 Er det noen operatører som støtter wifitale og/eller volte på pixel? Får ikke det hos telia ihvertfall. Sålangt er det ingen i norge nei. Jeg skjønner jo at det er fordi telefonen ikke selges offisielt i norge, men det kan da ikke være så veldig vanskelig å skru på støtte for dette i sitt eget nett? Eller er det papirmølle kanskje? Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 24. mai 2019 Del Skrevet 24. mai 2019 Er det noen som kan anbefale en hurtiglader som kan kjøpes i Norge? Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 (endret) Noen som vet hvordan man kan få Pixel 3a med EU-plugg? Uaktuelt å bestille fra Proshop pga pris, og tar evigheter før Mytrendyphone får den inn. Ser Amazon selger den med både toll og moms inkludert (4600 totalpris), men det er vel med US plugg. Noen ideer? Endret 13. juni 2019 av brukernavn331 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. juni 2019 Del Skrevet 13. juni 2019 Noen som vet hvordan man kan få Pixel 3a med EU-plugg? Uaktuelt å bestille fra Proshop pga pris, og tar evigheter før Mytrendyphone får den inn. Ser Amazon selger den med både toll og moms inkludert (4600 totalpris), men det er vel med US plugg. Noen ideer? Hvorfor er det så viktig med EU plugg? De fleste har vel en lader liggende? Er det noen som kan anbefale en hurtiglader som kan kjøpes i Norge? Ja, https://www.tek.no/artikler/korttest-deltaco-usb-ladestasjon-80w/442507 Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 14. juni 2019 Del Skrevet 14. juni 2019 Hvorfor er det så viktig med EU plugg? De fleste har vel en lader liggende? Ja, https://www.tek.no/artikler/korttest-deltaco-usb-ladestasjon-80w/442507 Fordi jeg vil ha alt originalt om jeg i fremtiden vil videreselge den. Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Fikk Pixel 3a igår. Fantastisk telefon. Blir nok min daily driver fremfor OnePlus 6. Lenke til kommentar
minim Skrevet 25. juni 2019 Del Skrevet 25. juni 2019 Fikk Pixel 3a igår. Fantastisk telefon. Blir nok min daily driver fremfor OnePlus 6. Hva måtte du ut med for den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå