borchgrevink Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Hva slags lader har du? Kan du legge ved bilde? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Har fungert fint hele testperioden, samt release for meg. Original lader og kabel. Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Hva slags lader har du? Kan du legge ved bilde? Bruker kun originale ladere (selve adapteren). Kabler har jeg mange av, men kjøper kun USB C kabler fra merker hvor kabelen spesifikt sier den er laget for fast charge. -B Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Bruker kun originale ladere (selve adapteren). Kabler har jeg mange av, men kjøper kun USB C kabler fra merker hvor kabelen spesifikt sier den er laget for fast charge. -B Men Pixel bruker ikke Fast Charge. Google bruker USB Power Delivery, som dessverre ikke er samme standard. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 11. august 2018 Del Skrevet 11. august 2018 Bruker kun originale ladere (selve adapteren). Kabler har jeg mange av, men kjøper kun USB C kabler fra merker hvor kabelen spesifikt sier den er laget for fast charge. -B Original lader? Hvordan ser den ut? Trodde nesten ikke det fantes en original lader med euro stikk. Den mobilen jeg fikk fra CDON har jo en annen 3rd party lader vedlagt. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. august 2018 Del Skrevet 11. august 2018 Synes folk om den nye Pixel? Synes den ser helt jævlig ut. Gigantisk notch og chin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 11. august 2018 Del Skrevet 11. august 2018 Synes folk om den nye Pixel? Synes den ser helt jævlig ut. Gigantisk notch og chin. Syns den lille ser lovende ut, men vil ha 3.5mm... Lenke til kommentar
johanf Skrevet 12. august 2018 Del Skrevet 12. august 2018 Okay cool. Usikker på om det blir Pixel eller ny iPhone. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Tydeligvis et problem for flere: https://www.theverge.com/circuitbreaker/2018/8/13/17683758/pixel-xl-android-9-pie-fast-charging-problems Lenke til kommentar
Hirulen Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Batteritiden på Pie etter oppdateringen har vært dårlig. Har gått fra i gjennomsnitt 5.5 timer sot til rundt 4 uten at bruksmønsteret har endret seg. Hvis det ikke bedrer seg i løpet av et par dager blir det nok en factory reset. Noen andre med liknende erfaringer? Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 (endret) Hører at Assistant på norsk har rullet ut til "utvalgte". Merkelig at Pixeltelefonene ikke er en av dem. Endret 21. august 2018 av Magnetar Lenke til kommentar
qwerty0192 Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Google pixel 128gb versjonen koster nå 2790 kr, synes dere at den er verdt det? Kommer til å få security patch i et år til tror jeg. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Google pixel 128gb versjonen koster nå 2790 kr, synes dere at den er verdt det? Kommer til å få security patch i et år til tror jeg. Xiaomi Foco koster vel 2500kr, og untatt kamera og skjerm så er den veesentlig heftigere. Oneplus 6 daler nok i pris og nå siden Oneplus 6T er rett rundt hjørnet. Men om du ikke bryr deg om gammel HW og vil ha ett bra kamera så er det ikke akkurat noe dårlig kjøp. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Gamle telefoner sliter mer og mer så jeg ville ikke anbefalt en Pixel nå. Selv Pixel 2 XL har problemer etter et års tid. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 Siste oppdatering ga merkbart annerledes lydbilde med BT lyd i bil, musikk. Mer punch og mer åpent lydbilde. Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Endelig fått norsk assistent! Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Skal en tur til USA snart. Lønner det seg å kjøpe Google Pixel 2 XL der, kan jeg risikere å måtte betale toll etc? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Skal en tur til USA snart. Lønner det seg å kjøpe Google Pixel 2 XL der, kan jeg risikere å måtte betale toll etc? https://www.toll.no/no/handle-i-utlandet/verdigrensa/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå