HamiltonII Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Heisan,søkte gjennom forumet for å se om noen hadde noe erfaringer med colorcase sine kabinetter,men fant desverre ingen. Endel colorcase er på tilbud nå hos microplex til en veldig billig penge,så jeg lurte på om noen har erfaringer med disse kabinettene,de ser jo ganske "bra" ut også synes jeg. Hadde egentlig tenkt å gå for Antec sonata men ble veldig i tvil nå. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Heisann! Antec Sonata - Selvfølgelig. Jeg har hatt Colorcase før, det var faktisk det første kabinettet jeg hadde, og det ble skiftet fort ut. Jeg har for tiden en Antec LANBOY, og er svært fornøyd. Antec leverer kvalitetsprodukter i aluminium, mens Colorcase har et "plastpreg". Håper dette hjelper deg. . MvH Jarbra Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 har dette kabinettet air black og er fornøyd. følgte med to vifter og psu alt for 800kr. (fekk med diskettstasjon også, mn det var vel berre flaks) her har du jo vifte styring og tre temp målerer. heilt topp Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Tja, jeg har et Colorcase moonlight. HAr ikke merket noe problemer med det jeg. Ikke lager det skranglelyder og så er det utrolig greit å rote inni. Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg kjøpte nettopp Antec Sonata... meget godt fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå