Gunnar Fagerli Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Vindusvask Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Jeg likte dette bildet godt...selv om jeg kanskje fikk litt dårlig samvittighet... V1 favoritt. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 6. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2016 Jeg likte dette bildet godt...selv om jeg kanskje fikk litt dårlig samvittighet... V1 favoritt. Takk for det! Dette synes jeg er akseptabelt. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Jeg likte dette bildet godt...selv om jeg kanskje fikk litt dårlig samvittighet... V1 favoritt. Takk for det! Dette synes jeg er akseptabelt. Mvh Gunnar Ja, bildet er helt innafor. Jeg fikk dårlig samvittighet for mine egne vinduer som står og vansmekter.. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 6. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2016 Jeg likte dette bildet godt...selv om jeg kanskje fikk litt dårlig samvittighet... V1 favoritt. Takk for det! Dette synes jeg er akseptabelt.Mvh Gunnar Ja, bildet er helt innafor. Jeg fikk dårlig samvittighet for mine egne vinduer som står og vansmekter.. Du skulle sett mine :-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Jeg likte dette bildet godt...selv om jeg kanskje fikk litt dårlig samvittighet... V1 favoritt. Takk for det! Dette synes jeg er akseptabelt.Mvh Gunnar Ja, bildet er helt innafor. Jeg fikk dårlig samvittighet for mine egne vinduer som står og vansmekter.. Du skulle sett mine :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg