Den Røde Tsar Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg har en liten fetter som heter Joakim. Han er USA fantast, og jeg lurer på om det kan være en medisings årsak, så vidt jeg vet har han falt ned fra høye steder noen ganger, og fått en del julig på skolen... Er sånne politiske meninger forbundet med sykdom, setter bare opp en hypotese her, siden min fetter har fått mye hard medfart... Det andre spørsmålet er om det kan kureres? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Ja vel ja. Går ut i fra at det er meg, som du selv har uttrykt at du skal bekjempe, det dreier seg om. Jeg tåler det, greit. Men jeg heter til din orientering Joachim Med CH, K er litt mindreverdig... (ingen får ta seg nær av det da...) Jeg har aldri fått juling på skolen , det er noe jeg heller velger å dele ut. Og jeg tror ikke jeg kan kurreres. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 hehe, joakim med k er mindreverdig joachim med ch? hvorfor? Du deler ut juling, altså er du kriminell. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg ble litt voldelig i går, og la en i klassen i bakken. Han fortjente det, og jeg gikk først til inspektøren. Ja, Joachim med K brukes mer på østkanten. Jeg håper jeg ikke støter noen med det. PS: Noen som vet om man som privatperson kan ringe inn anonym bekymringsmelding til barnevernet? Det gjelder han jeg ble nødt til å legge i bakken i går... Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Masse tåpelig for å hisse JoachimR Vil ta igjen på Den Røde Tsar ved å leke snobb Kan vi ikke alle være greie med hverandre? Endret 27. november 2003 av pebbe Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 (endret) Unnskyld, men når sa jeg det? Tviler ikke på at jeg har sagt det, men hvis noen kan forklare fhvor jeg har sagt det, haddet det vært flott! Endret 27. november 2003 av JoachimR Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Masse tåpelig for å hisse JoachimR Vil ta igjen på Den Røde Tsar ved å leke snobb Kan vi ikke alle være greie med hverandre? Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Da du fortalte korrekt stavemåte av navnet ditt. Såklart, å synes at Joachim er finere en Joakim er helt greit. Å opphøye sin måte å skrive navnet sitt på som ikke bare finere, men gjør en også mer verdifull er en snobbete ting. Jeg tror grunnen til at du gjorde det var for å svare Den Røde Tsars innlegg. Meg om det. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Å ja, det er det vi kaller "sammendrag"? jeg ville nemelig ikke hatt noen problemer med å si noe lignende, men jeg liker ikke ordet "snobb". En språkforsker i Det norske Språkråd skrev for en tid tilbake en artikkel i Aftenposten hvor hun mente at ordet "snobb" var det motsatte av ordet "harry". Ganske innteresant, det stod at de som brukte ordet snobb, lot mennekser heve seg over dem, mens de som brukte ordet harry beviste at de sto i "høyere rang" enn det menesket som ble omtalt. Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Tja... men da blir det uungåelig at den personen som omtaler andre som snobb ser på ordet "snobb" som en positiv ting. Det trenger det ikke være. Det er jo på en måte snobbete å kalle andre harry, for da ønsker du å heve deg over den andre. Ordet "snobb" legger jeg i ordet at noen prøver å heve seg over andre. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 27. november 2003 Forfatter Del Skrevet 27. november 2003 Nei nei nei! Mente jeg deg ville jeg brukt et annet alias... Jeg har en liten fetter som heter Jokke... Skuffende at ingen har kommet med konstruktive medisinske forklaringer, fetteren min liker også smultringer, kan dette være vesentlig? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Skal se om den artikkelen ligger ute på nettet jeg! Har ti eksemplarer som jeg deler ut til de som mener jeg er snobb! Lærere f.eks.! Lenke til kommentar
EC Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Sakligheten nådde plutselig nye høyder. Det må være en medisinsk forklaring. Muligens C2H5OH? Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg