Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Norwegian passasjeravgift med purregebyr


asicman

Anbefalte innlegg

Kona mottok i dag en faktura på passasjeravgift fra Svea. Det er ilagt et purregebyr. Hun har ikke tidligere mottatt noe faktura i eller brev i fra fra Norwegian/Svea. Det kan være at det er sendt til en e-post adresse hun ikke har hatt tilgang til.

Har de loven på siden side når de krever purregebyr for faktura sendt ut på e-post? Folk slutter i jobb og mister tilgang på e-posten sin, det kan være tekniske problemer osv. Mener Norwegian at det er rimlig at man i all framtid skal være tilgjengelig på e-posten man brukte i forbindelse med et kjøp som var foretatt for lenge siden?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...