asicman Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Kona mottok i dag en faktura på passasjeravgift fra Svea. Det er ilagt et purregebyr. Hun har ikke tidligere mottatt noe faktura i eller brev i fra fra Norwegian/Svea. Det kan være at det er sendt til en e-post adresse hun ikke har hatt tilgang til.Har de loven på siden side når de krever purregebyr for faktura sendt ut på e-post? Folk slutter i jobb og mister tilgang på e-posten sin, det kan være tekniske problemer osv. Mener Norwegian at det er rimlig at man i all framtid skal være tilgjengelig på e-posten man brukte i forbindelse med et kjøp som var foretatt for lenge siden? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Du kan være med å diskutere med oss andre her; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1726991 Lenke til kommentar
asicman Skrevet 5. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2016 Du kan være med å diskutere med oss andre her; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1726991 Takk. Flytter meg dit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå