nor50 Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Ei venninne totalt blottet for teknisk innsikt har rotet bort sin lader. Bruker Doro samme lader på alle mobiler, og hvilken type er det i så fall? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Jeg bruker ikke Doro selv, men mener å huske min bestemor hadde vanlig micro-USB på sin Doro. Den originale laderen er sikkert mye svakere enn laderen som følger med en Samsung eller Sony, men det er ikke noe probem å bruke disse. Det eneste du ikke kan bruke på dagens marked er kabler ment for iPhone. Prøv med en vanlig mobillader du har liggende. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 5. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2016 Jeg reiser på Biltema og finner en lader der. Bare greit å vite at hun får riktig type... Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Jeg reiser på Biltema og finner en lader der. Bare greit å vite at hun får riktig type... Noen eldre (2-3 år gamle) Doro brukte en proprietær, rund ladeplugg. Denne er vel nesten umulig å oppdrive lenger. Er kontakten flat, så er det micro-USB. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 (endret) De fleste har vel en del mobilladere liggende allerede, så det er ikke nødvendig å betale penger for å få ny. Jeg kan ikke uttale meg om kvaliteten på Biltema sine ladere, men er stort sett fornøyd med originale ladere som har fulgt med mine mobile produkter. Endret 5. oktober 2016 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå