Dubious Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Bygdene har fiber de også, men kun til sentralene Problemt blir når en skal legge til kunder, spredt over alt, dyrt å grave, så en løsning kunne ha vært at de finner fram spade og graver selv, en liten kilometer.. Ønsker meg fiber jeg og, men venter på at CD skal gi meg kun internett da jeg ikke ønsker å betale TV lisens, noe som jeg antageligvis må gjøre snart uansett (lisens tråden..) Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Er jo ganske mye fiber på bygda, selv om kundene er konsentrert i byene kan det være uhørt dyrt og komplisert og få frem fiberen. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 https://www.ssb.no/teknologi-og-innovasjon/statistikker/inet/kvartal/2016-06-13 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 https://www.ssb.no/teknologi-og-innovasjon/statistikker/inet/kvartal/2016-06-13 Problemet med gj.snittet er at noen har giga linje og andre har knapt 1 MB Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Selvfølgelig men det sier jo litt om ståa, det bygges mye fiber i Norge så det er bra trykk mange steder. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Selvfølgelig men det sier jo litt om ståa, det bygges mye fiber i Norge så det er bra trykk mange steder. I store byer ja Men det er ingen fordel at alle flytter til byene (annet enn at en får raskt nett) Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Hvorfor tror du at det er i byer det skjer? F.eks i Sogn og Fjordane er det masse prosjekter på gang, det er vel ikke ett utpreget urbant fylke for og si det pent. Men det spørs hva du legger i bygda, er det kilometer mellom husene så blir ting vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå