AnonymDiskusjon Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Har vært i ett kjærlighetsforhold i 1,5år, hu har masse bagasje fra før og jeg elsker henne, har vært masse opp og nedturer, men alt var bra i helgå, har faktisk ikke vært bedre, men jeg har elska hu like høyt hele tiden, og nå begynnte jeg å tenke på å ta det ett skritt videre, noe som ikke er bare bare, da vi har hver våres liv. Så skjedde d, satt på facebook på søndag og klikka liker på noen innlegg ei annen hadde lagt ut, å da hun så det var helvete ute, hun har trodd at jeg har vært ute etter henne før, men det har jeg aldri vært, men d må jo gå an å prate med andre og trykke liker. Umiddelbart så forklarte jeg at hun var alt for meg, og sletta faktisk den andre vennen på facebook, syns det er dumt, men har aldri likt den andre vennen sånn, men hun betyr mer for meg en noen andre, vi prata og jeg følte alt var greitt. Mandags morgen fikk jeg noen fæle meldinger om hva slags falsk type jeg var, og sånn har det fortsatt, hun har sendt bilder av hu andre til meg og skrevet all slags stygge ting, har svart med å åpna meg helt opp sagt akkurat hva jeg føler for henne og at jeg elsker henne, i dag fikk jeg melding om at hun var lei av det patetiske pjattet mitt og bare sletta meg som venn på fb og ga beskjed om at hun ikke ville høre mere fra meg. Her sitter jeg knust, føler meg skamfull, for har aldri opplevd noen jeg har vært så gla i, har aldri åpna meg for noen på den måten. Hun har opplevd svik før og jeg vet hun har det vanskelig, men jeg føler så uendelig godt for henne, visste ikke det gikk an å finne ei sånn jente når en begynner å bli eldre. Måtte bare få d ut, har ingen å prate med og har det veldig tungt nå, er ikke klar for å gi opp på noen måte, hu er det beste som har skjedd meg siden mine barn ble født. Anonymous poster hash: d7100...30a Anonymous poster hash: d7100...30a Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Ligg lavt, la henne slappe av og tenke, for det høres ut som om hun har latt tankene løpe løpsk her. 6 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 (endret) Hun har problemer, noe du allerede er klar over. Ditt eget problem er at du liker henne. Du trenger tid vekk fra henne for å selv bli frisk. Det er imidlertid vanskelig å innse dette nettopp fordi du ennå ikke er emosjonelt klarsynt. Endret 5. oktober 2016 av Løgn 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2016 Ligg lavt, la henne slappe av og tenke, for det høres ut som om hun har latt tankene løpe løpsk her. Spot on! Anonymous poster hash: a6f70...54f Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Her skal du være smart og finne noen andre. Lenke til kommentar
Eivind5 Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Er jeg sprø? tenker på henne hele tiden, sitter hver kveld og skriver brev til henne som aldri vil bli sendt. Men det er så mange tanker i hodet mitt, og jeg er så lei meg, og følelsene er helt på tur, og det hjelper på en måte å få det ut ved å skrive. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Mennesker som klikker sånn i vinkel og tråkker på deg fordi du trykker "liker" på facebook-innlegg er mennesker du ikke trenger i livet ditt. For meg høres det ut som om du nettopp gikk klar av en katastrofe. 2 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Forsåvidt enig med både Buffy og Henrik. You have to learn to chill Det er ingen kvinner som liker en mann som fremstår som needy, dessverre, det er visst ikke lov for oss å være følsomme. Sånn er det bare. Samtidig ville jeg sagt "Dodged a bullet, bro!" Skjønner at du elsker henne og følelser er sjelden logiske, men du må rett og slett ta deg en kald dusj og forsøke å tenke klart. Og ja, noen ganger er det vondt. Men det er sånn vi vokser og kommer oss videre. Synes snarere du burde dumpe henne enn omvendt da hun har såpass å stri med. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 Vil poengtere at jeg blir våt av en kar som deler følelsene sine, en som stenger meg ute gjør meg like tørr som sahara. 1 Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Vil poengtere at jeg blir våt av en kar som deler følelsene sine, en som stenger meg ute gjør meg like tørr som sahara.I så fall må vel denne delen av forumet ha skapt oversvømmelse i boligen din xP Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Er da en grunn til at jeg kommer tilbake hele tiden Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 (endret) Er da en grunn til at jeg kommer tilbake hele tiden Å f***Guys, hide ur feelings NOW! Endret 10. oktober 2016 av Enlightened 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 Er jeg sprø? tenker på henne hele tiden, sitter hver kveld og skriver brev til henne som aldri vil bli sendt. Men det er så mange tanker i hodet mitt, og jeg er så lei meg, og følelsene er helt på tur, og det hjelper på en måte å få det ut ved å skrive. Finn på noe annet å gjøre. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2016 Mye av denne problemstillingen virker litt diffuse, jeg får ikke dypt nok innsyn til å forstå hva som foregår mellom dere og hvordan det endte sånn, ting blir ikke sånn som det der ut i det blå Håper det går bra/bedre med deg, hvertfall? Anonymous poster hash: 0cb18...436 Lenke til kommentar
fadirullan Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Vet jo ikke helt hva det går i da, men bagasje eller ei, hvis hun ikke ser hvem du egentlig er, bruk tiden på ei som setter pris på deg, for d finns neppe så mange menn som åpner seg opp med følelser, og bryr seg så mye om ei som ikke gjør annet en å herpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå