Toketorp Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Volvo PV Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Akkurat dette klenodiet kunne jeg godt ha tenkt meg å se i normal utgave om du har det også? Roar Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 6. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2016 Akkurat dette klenodiet kunne jeg godt ha tenkt meg å se i normal utgave om du har det også? Roar Hei! Dette var et eksperiment, men jeg synes resultatet ble ok. Bilen skal være en tro kopi av originalen, men er en modell i skala 1.43, Dvs at den bare er 6-7 cm lang. Jeg hadde også den første SAAB´en med på det samme bildet, men den hadde jeg glemt å tørke støv av så den måtte jeg fjerne fra bildet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Dette må da være en lekebil?! Virkelig artig foto dette her. Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 6. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2016 Dette må da være en lekebil?! Virkelig artig foto dette her. Stemmer det, fotografert på spisebordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg