Gå til innhold

philips hue bulk kjøp?


Anbefalte innlegg

Skal handle inn en del pærer til den nye leiligheten og satser på å kjøpe hue serien da de kan brukes med homeseer(etter hva jeg forstår). De eneste større pakkene jeg finner er startpakke med bro og 3 pærer til rundt 1500,- men ikke pakker med bare pærer. De koster rundt 500 stykket så det er jo nesten verdt det å kjøpe flere startpaker og selge broene etterpå.

 

Noen som vet om det finnes plasser som selger disse i bulk til rimeligere priser? Ser de selges på amazon og slikt, men det blir vell trøbbel med sokkel og spenning/specs. 

 

Noen tips? 

 

Evt er det noe annet en bør se på? Har tenkt å kjøre homeseer via en rasp.pi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mange pærer er det snakk om?

Ikke helt sikker enda, men en plass mellom 10 og 20 blir det vell etterhvert og noen led lister. Kan jo fort få 3-4 ekstra broer for noen tikroninger siden det er de eneste pakkene jeg finner. Kan vell selges for en liten tusing på finn om jeg er heldig. Kan ikke skjønne at de ikke selger disse i pakker!

Lenke til kommentar

Samme problem her. Komplett hadde inntil nylig ca 30% på startpakkene. Finner ingen pakker uten bridge. Skulle gjerne hatt 10+ pærer til. Synes det er teit å bli sittende med flere bridger da. Tror jeg allerede har 3 stk som ikke er i bruk. Kan ikke se for meg hvem som er interessert i å kjøpe de heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...