Norskipper Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Bruker en gammel S3 som display for en Netatmo værstasjon, med lader stående fast tilkoblet på og displayet alltid påslått. Er det en potensiell brannrisiko? Lenke til kommentar
Bladkiosken Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Så lenge batteriet står konstant på lading så vil jeg si det ja. 1 Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Ta ut batteriet? starter telefonen da? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Ta ut batteriet og kjør telefonen på laderen alene. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Tror ikke det går å kjøre den på kun lader.. Jeg har til gode å klare å starte en telefon uten batteri.. Noen prøver, men går i boot loop, andre prøver ikke engang.. Men om man starter den opp, for så å ta ut batteriet, er det vel kanskje en mulighet for at den ikke skrur seg av.. Men et annet problem kan være varme.. Jeg har en gammel Sony Ericsson X10 Mini Pro, som jeg brukte som overvåkingskamera.. Denne var tilkoblet lader 24/7, og jeg slet med at den gikk varm og skrudde seg av. Her var ikke skjermen påslått engang, men spørs om appen muligens var ganske krevende for CPU, + konstant overføring av data via WLAN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå