AfterGlow Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Panasonic går nye veier med unik prototype.Dette smarte speilet kan finne feilene i ansiktet ditt og skrive ut «sminke» for å fikse dem Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QVZmonLc Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Så jævlig sykt at folk snakker om "feil" i ansikt og utseendet! Ikke rart i at kidsa friker ut, alle ser jo ut som en shoppa barbiedukke om dagen. Ser ikke engang forskjell på dem, der de konkurrere alt de kan om å være likest mulig et falskt idealbilde. Som selvsagt koster penger... Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 https://youtu.be/eo4Ui53Ch1A?t=4 Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 - Mirror, mirror on the wall... Who has got the most flaws of us all? You look like SHIT...!!! ---------- Folk har allerede dårlig selvbilde pågrunn av utseende, så et slikt produkt kommer nok til å virke imot sin hensikt vil jeg tro. Jeg vil tørre å gå så langt at å påstå at et slikt produkt blir "kosmetisk-kirurg-lite". 3 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Hvilken blogger blir den første til å fronte dette produktet her i landet? 1 Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Hvilken blogger blir den første til å fronte dette produktet her i landet? Garantert en viss type "kjendisblogger" som skal ikke nevnes med navn, men som jeg personlig kaller for "botox-and". Du har nok sett henne, akkurat som meg, alt for mange plasser. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå