Uferdig Setnin Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Hei!Jeg tenker å starte å utvide ENKet til bedriftsmarkedet ved å tilby salg, service (reperasjoner og veiledning), opplærling og oppsett av nettverk til mindre bedrifter. Er det noe mer som er gunstig å tilby? Og hvordan kan jeg markedsføre dette? Jeg tenker å kjøre rundt til dem lokale bedriftene for å promotere meg og mitt firma, det er vel det som når ut til dem på best måte? Mvh Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Dette er en tjeneste som mange bedrifter trenger og kommer til å trenge i årene fremover. Lag deg en god og oversiktlig nettside hvor du forklarer hva slags tjenester du kan levere. Start med å opparbeid deg et godt rykte, snakk med bedrifter og jobb for å få et bredt nettverk med kontakter. Legg arbeid i å holde de første kundene dine fornøyd i stedet for å få så mange kunder som mulig. Lag en side på facebook for bedriften din. Send mail til bedriftskundene dine med jevne mellomrom (uten å være masete) hvor du for eksempel kan informere om nyheter de kunne hatt nytte av og hvordan du kan tilby dem videre tjenester. Alltid vær oppmerksom på kundene dine. Hva er de, og hva kommer de til å bli? Hva trenger de, og hva kommer de til å trenge? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Er du flink eller er du av typen som springer på Elkjøp og jallamekker til noe av et lass med routere og en haug med 8p switcher? Har sett så mye rart at jeg bare må spørre Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 4. november 2016 Forfatter Del Skrevet 4. november 2016 Er du flink eller er du av typen som springer på Elkjøp og jallamekker til noe av et lass med routere og en haug med 8p switcher? Har sett så mye rart at jeg bare må spørre Aaahah, jeg vil se på megselv som "flink" fremfor en som jallamekker. Men jeg har trossalt min stasjonære pc i en pappeske, men jeg hadde aldri solgt noe slik til bedriftsmarkedet ahahah Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Du bør satse på og lære deg ett merke som du tilbyr hvis kunden ikke har egne preferanser, jeg synes ubiquiti har mye bra. Drev du med mer generell support i dag i firmaet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå