Twinflower Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 (endret) Jeg har forvillet meg til Bergen og er på jakt etter en dyktig frisør; Altså en som er fagmessig dyktig og som ser hva som kler meg, hvilke frisyrer som kan kombineres med hårtypen min og så videre. Forslag mottas med takk. Endret 5. oktober 2016 av Twinflower Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 6. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2016 bump. Håret mitt blir ikke akkurat kortere med tiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 heah, vet om ei jævla flink ei, på Nesttun. På kjøpesenteret der. Salongen heter Fame Hair. Klippet nice sveiser, både da jeg hadde kort og halvlangt hår. Ca 450 kr klippen.http://www.famehardesign.no/CMS/Default.aspx Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 6. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2016 Har nettopp klippet meg hos Ramm i sentrum. Frisøren het Ingrid og virket veldig oppegående både frisørteknisk og faglig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå